-
-
Firma:
Skřivánek s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
angličtina (mírně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, obchodní asistent, obchodní zástupce, prodavač, pracovník front office, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Skřivánek, s.r.o. je největší jazykovou agenturou v České republice. Překládáme, tlumočíme a vyučujeme ve více než 80 jazykových kombinacích už přes 30 let. Počet poboček, množství spokojených zákazníků a objem tržeb nás právem řadí mezi největší jazykové agentury ve střední a východní Evropě.
Hledáme do svého týmu v Praze na plný úvazek vhodného kandidáta/-tku na pozici:
KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH SLUŽEB
Náplň práce:
- Náplní Vaší práce bude komplexní zajištění služeb v oblasti překladů a souvisejících produktů. Zodpovídat budete za péči o klienta od přijetí poptávky, vypracování cenové nabídky přes zajištění nejvhodnějšího dodavatele až po fakturaci zakázky.
- Každý den budete komunikovat s klienty, a přitom organizovat práci svou i našich dodavatelů tak, aby náš klient obdržel produkt v požadovaném termínu a kvalitě.
- Po zaškolení budete řešit samostatně jednotlivé obchodní případy, ale zároveň spolupracovat v týmu, v rámci kterého si vzájemně pomáháme a požádat o radu můžete jakéhokoli kolegu, a to napříč všemi odděleními.
Očekáváme:
- Budete kolegiálním a rovnocenným „parťákem“ v týmu, který se nezalekne nových věcí a chce vyniknout.
- Budete se těšit, že se přiučíte novým věcem a software v oblasti jazykových služeb – nicméně žádný učený z nebe nespadl, a proto Vás zaučíme a během zaučování ochotně se vším pomůžeme.
- Máte SŠ/ VŠ vzdělání, základní znalost práce s MS Office, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita a obchodní duch. Práci zvládnete s angličtinou na úrovni minimálně B1 (čím vyšší, tím lépe).
- Organizační schopnosti jsou velkou výhodou.
- Denně docházíte na naši pražskou pobočku v příjemném prostředí Prahy 4.
Nabízíme:
- Zázemí největší překladatelské a jazykové agentury ve střední a východní Evropě a zároveň přátelskou atmosféru rodinné firmy a zajímavou, tvůrčí a někdy i napínavou práci.
- Motivující finanční ohodnocení, stravenky, možnost využití firemních benefitů v podobě jazykových skupinových kurzů nebo individuálních jazykových hodin a přístup do firemního Chat GPT.
- Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
- Práci na hlavní pracovní poměr na plný úvazek.
- Nástup ihned nebo dohodou.
A důležité určitě je, že se na Vás těšíme!
V případě, že se cítíte být touto nabídkou osloveni, zašlete svůj strukturovaný životopis v ČJ a AJ společně s krátkým motivačním dopisem pomocí odpovědního tlačítka.
Všechna data a informace, které nám o sobě zašlete, zpracováváme v souladu s Nařízením GDPR o ochraně osobních údajů, více si o tom můžete přečíst na www.skrivanek.cz.