PYREX s.r.o. (Ostrava – Bartovice) přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Pracovník obchodu a servisu – front office. Hledáme spolehlivého člověka, který zajistí každodenní komunikaci se zákazníky a zároveň bude aktivně podporovat náš servisní tým.
Náplň práce
• každodenní komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky, e-mailem)
• příjem a zpracování objednávek v informačním systému
• administrativa, práce s pokladnou, skladem a fakturací
• zajištění plynulého chodu front office
• administrativní podpora servisního týmu: plánování a zápis servisních činností a revizí HP/HY, koordinace a předávání podkladů servisním technikům, kontrola plnění úkolů a termínů, spolupráce na organizaci vozového parku a servisních zakázek
Požadujeme
• SŠ vzdělání
• výborná znalost MS Office
• zkušenost s pokladnou, skladovým hospodářstvím, fakturací
• znalost IS Byznys výhodou
• praxe v administrativě/obchodě výhodou
• příjemné vystupování, organizační schopnosti, spolehlivost
Nabízíme
• stabilní zaměstnání na HPP
• smlouvu na dobu neurčitou
• zaškolení a podporu kolegů
• zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, 13. plat)
Proč pracovat u nás?
• jsme stabilní firma s tradicí a dlouhodobým zázemím v oblasti požární ochrany a bezpečnosti práce
• nabízíme férové jednání a podporu od zkušených kolegů – v tom, co neznáte, vás rádi zaškolíme
• dostanete prostor pro osobní rozvoj i možnost podílet se na zlepšování procesů
• vážíme si práce našich lidí – proto nabízíme jistotu zaměstnání, 13. plat a příspěvek na stravování
• pracujeme v menším kolektivu, kde se lidé znají jménem a pomáhají si navzájem
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.