Proč se stát součástí ARAMU?
• Nejsme korporát, ale malá a vstřícná firma.
• O práci nemáme nouzi a nemluví za nás řeči, ale výsledky.
• Příjemná atmosféra a vzájemná důvěra je základem pro dobře odvedenou práci, a proto si na ní dáváme extra záležet.
• Práce nás baví a umíme si užít spoustu legrace v kanceláři i mimo ni.
• Jsme parta cca 20ti lidí, kterou spojuje nadšení a týmový duch.
• Staneš se součástí skvělého týmu s bohatým know-how, který ti nabídne možnost profesně růst.
Co vás čeká
Administrativní oblast
Ekonomická oblast
· Dohled nad efektivním plněním všech činností a úkolů daných obecně platnými normami a předpisy;
· Včasné a přesné vybírání nájemného, včasné fakturování a vybírání všech fakturovaných částek splatných podle nájemních smluv, vedení záznamů o platbách každého nájemníka;
· Vedení evidence nájemců a sledování doby vypršení nájemních smluv a jejich prodloužení;
· Sledování ročního výkazu tržby nájemců obchodních jednotek;
· Zpracování, projednání s majitelem a schválení provozních rozpočtů centra, a to před datem, které bude dodatečně určeno;
· Zpracování prognózy hotovosti pro očekávaný příjem a náklady za příslušný rok, dle položek rozpočtu, a to před datem, které bude dodatečně určeno;
· Vedení nákladů na provoz centra (topení, elektrická energie, úklid, opravy a údržba) a jejich měsíční vykazování v porovnání se schváleným rozpočtem;
· Předepisovaní a upravování výše záloh na služby v centru spojené s pronájmem nebytových prostor;
· Zaúčtování skutečných nákladů za služby, seznámení nájemců s vyúčtováním za služby včetně zajištění;
· Pravidelné roční vyhodnocování tržeb nájemců komerčních ploch;
· Eventuální upomínání dlužných částek do doby soudního vymáhání;
· Sledování tzv. tržního (procentního) nájemného, sledování a přesné fakturování, kde je aplikovatelné;
· Navrhování odpovídající výše nájemného na uvolněné prostory;
· Zpracování podkladů pro rozúčtování nákladů za odběr médií pro jednotlivé nájemce (včetně měsíčních výkazů a diagramů o spotřebě energií předávání zpracovaných statistických formulářů);
· Sledování toho, zda nájemníci dodržují speciální ustanovení anebo dohodnutá opatření;
· Příprava, projednání a předložení smluv s nájemci vlastníkovi k odsouhlasení;
· Prezentace a inzerce volných prostor v tisku, letáky, ostatní sdělovací prostředky;
· Zajišťování prohlídek prostor;
· Navrhování odpovídajícího vhodného rozvržení nájemců v centru (tenant mix) dle marketingových průzkumů a komodit a vyhledávání nových nájemců při avizovaném ukončení nájemného vztahu;
· Spolupráce a poradenství s majitelem, jeho agenty, jeho právními zástupci a ostatními konzultanty při uzavírání nájemních smluv a veškerých smluv spojených s provozem a nájmem objektu;
· Zpracování ročního plánu marketingových a propagačních aktivit, včetně jejich finančního zajištění; vypracování reklamní strategie (jak externí, tak s využitím krátkodobých programů a ploch pro reklamu v rámci areálu centra);
· Navrhování jednotlivých řešení v rámci tzv. programu krátkodobých pronájmů, včetně smluvního zajištění a všech ostatních aspektů, obdobně jako u dlouhodobých nájemců.
Technická oblast
Spolupráce s technikem centra při:
Marketingová oblast
Spolupráce s marketingovým oddělením ARAMu při:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Výhodou bude, pokud budete umět
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.