Správa služeb hlavního města Prahy přijme do svého týmu referenta, který bude zodpovědný za kompletní správu a vedení spisové služby a archivní péči v rámci organizace.
Co vás čeká
• Vedení spisovny:
• Archivní a skartační agenda:
• Dohled a spolupráce:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Znalost legislativy: Orientace v platných právních předpisech, zejména:
• Orientace v technických normách: Povědomí o Národním standardu pro elektronické systémy spisové služby.
dále:
Výhodou bude, pokud budete mít :
znalost/ zkušenost s aplikací e-spis ICZ.
povědomí o : Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (GDPR), Vyhláška č. 193/2009 Sb., o autorizované konverzi dokumentů.
Co vám můžeme nabídnout
Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis a my se Vám ozveme
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.