Co vás čeká :
- administrativní podpora obchodního oddělení
- zpracování poptávek na náhradní díly, tvorba nabídek
- příprava podkladů pro logistiku, fakturaci
- zákaznická podpora
- aktivní komunikace v anglickém jazyce na denní bázi ( mezinárodní firma)
Co požadujeme:
- anglický jazyk na komunikativní úrovni ( každodenní komunikace se zákazníky, externími kolegy)
- základní uživatelská znalost MS Office ( word, excel)
- samostatnost, spolehlivost, organizační schopnosti
- ochota učit se novým věcem ( práce je velmi variabilní, odvětví velmi dynamické)
- praxe v zákaznickém servisu
Jaké znalosti a dovednosti jsou výhodou:
- SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru nebo praxe v technologické společnosti
- zkušenost s účetním programem Helios
Co vám můžeme nabídnout :
- práce na HPP
- nástup ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.