Co u nás budete dělat:
- Přijímat a zpracovávat reklamace
- Komunikovat s prodejci, poskytovat jim informace o průběhu reklamací
- Spolupracovat s dodavateli a výrobci při řešení reklamací
- Vést a spravovat evidenci reklamací, sledovat lhůty a připravovat podklady pro vyřízení
Koho hledáme:
- Máte pečlivost a smysl pro detail
- Zodpovědné a samostatné rozhodování
- Umíte si zorganizovat práci a hlídat si termíny
- Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, interní systémy) je samozřejmostí
- Zkušenost na podobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
- Středoškolské vzdělání technického zaměření výhodou
- Znalost AJ výhodou, nikoli podmínkou
- Zájem o další sebevzdělávání a rozvíjení v technickém směru
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.