Chcete být u důležitých rozhodnutí, mít pestrou agendu a práci, kde vaše organizační schopnosti skutečně vyniknou? Staňte se pravou rukou vedení společnosti a klíčovou oporou v každodenním chodu firmy. Budete pracovat v tandemu s ostřílenou kolegyní, která vás ráda zasvětí, a společně zajistíte, že vše bude fungovat hladce a profesionálně. Čeká vás živé prostředí, kde se cení samostatnost, spolehlivost a schopnost mít věci pod kontrolou – a kde vaši práci každý den skutečně ocení.
Co Vás čeká?
- Organizace kalendářů, schůzek a cest
- Příprava prezentací, podkladů a korespondence
- Správa e-mailů, priorit a důvěrných dokumentů
- Koordinace akcí, projektů a komunikace s dodavateli
- Každodenní komunikace v angličtině (němčina výhodou)
- Vyřizování osobních pochůzek (např. nákup dárků, vyzvednutí pošty)
- Místo výkonu: Radonice
- Atraktivní mzdu 60–80 000 Kč podle zkušeností
- Pracovní prostředí, kde na vás čekají profesionálové i fajn kolegové
- Podporu v osobním i profesním rozvoji (jazykové kurzy, školení)
- Multisport kartu pro sport a relax
- 5 týdnů dovolené
- Zvýhodněné zájezdy přes cestovní kanceláře
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Vánoční poukázky až 4 000 Kč
- Praxi na pozici asistentky ředitele nebo jednatele
- Výbornou znalost angličtiny (němčina výhodou)
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
- Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Časovou flexibilitu pro zajištění provozu kanceláře (8:00–18:00, ve spolupráci s kolegyní)
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.