Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Administrátor e-shopu a zákaznická podpora. Pokud tě baví práce s lidmi, máš smysl pro pořádek a rád/a se učíš nové věci, pak jsi náš člověk!
Co vás čeká
• Komunikace se zákazníky: Vyřizování dotazů e-mailem i telefonicky, poskytování informací o produktech a objednávkách.
• Správa webu: Správa a zalistování nových produktů na naše e-shopy PovlečemeVás a OblieckyPreVas.
• Aktualizace obsahu: Údržba webových stránek – aktualizace bannerů, akcí a dalších prvků.
• Příprava blogových článku a podílení se na vymýšlení obsahu na sociální sítě
• Zpracování faktur.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Spolehlivost a smysl pro detail.
• Komunikativnost a příjemné vystupování po telefonu i e-mailu.
• Perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
• Základní znalost práce s webovými systémy (praxe s e-shopy výhodou).
• Schopnost rychle se učit a přizpůsobit novým úkolům.
• Kreativita a přicházení s novými nápady
Co vám můžeme nabídnout
• Pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 do 16:30
• Místo výkonu práce Václavská 2073/20, 120 00 Praha 2 (pozice není určena pro Homeoffice)
• Příjemné pracovní prostředí a možnost rozvíjet své dovednosti v oblasti e-commerce.
• Férové finanční ohodnocení.
• Společné snídaně, kulturní akce, Multisport kartu
• Slevy na nákup našeho zboží
• Občerstvení na pracovišti
Pokud hledáte práci, při které se můžete dále rozvíjet a přicházet s vlastními nápady, zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis.
Těšíme se na vaši odpověď!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.