Konzultant zákaznické linky Zásilkovna - práce z domova
27 000 – 31 000 Kč/měsíc
Firma:
LINE2 Czech s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Česká republika
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
odborné vyučení bez maturity
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, práce převážně z domova, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem (tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní)
Zařazení:
pracovník back office, pracovník front office, pracovník help desku, zákaznický servis, doprava a zásobování, služby
Co říká LINE2 Czech s.r.o. o pozici
LINE2 Czech s.r.o. je dceřinou společností LINE2 Slovakia s.r.o., která byla založena v roce 2010 a poskytuje kompletní služby call centra - péče o zákazníky, akvizice a prodej, back office, průzkum spokojenosti. Aktuálně naše provozovny najdete v Bratislavě, Prešově, Michalovcích, Banské Bystrici, Táboře a ve Strakonicích.
Používáme nejmodernější technologie, naší prioritou je kvalita a přehlednost procesů v komunikaci s klienty a zaměstnanci. Naším cílem je Váš úspěch a proto se průběžně věnujeme rozvoji našich zaměstnanců.
Rád pečuješ o klienty? Baví tě řešit různé požadavky a klientský servis je ti blízký? Tak jsi tu správně...
Co tě u nás čeká:
Budeš součástí týmu, pro který je spokojenost zákazníka na prvním místě. Náplní tvé práce bude vyřizovat příchozí hovory a e-maily zákazníků Zásilkovny. Budeš jim pomáhat s dohledáváním zásilek, řešením reklamací a dalších souvisejících požadavků.
Bez čeho se to neobejde
komunikace - nebojíš se mluvit
spolupráce - baví tě práce v týmu
znalosti - to, že to neumíš nám nevadí, školení ti zajistíme
Výhody a benefity:
hlavní pracovní poměr, základní mzda + odměny
stravenky v hodnotě 100 Kč
volné víkendy a svátky
práce v přátelském kolektivu různých věkových kategorií
motivační soutěže
možnost kariérního postupu
Práce formou home office
Provozní doba zákaznického centra: po - pá od 8:00 do 18:00
Pracovní doba:
ranní směna: 8:00 - 16:30
odpolední směna: 9:30 - 18:00
Možnost práce na částečný úvazek nebo brigádně formou DPP.
HOME OFFICE.
Nástup: dohodou
Pošlete odpověď na pozici Konzultant zákaznické linky Zásilkovna - práce z domova
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost LINE2 Czech s.r.o., IČO: 28141121, Chýnovská 1098/5, Tábor, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.