Rád pečuješ o klienty? Baví tě řešit různé požadavky a klientský servis je ti blízký? Tak jsi tu správně...
Co tě u nás čeká:
Budeš součástí týmu, pro který je spokojenost zákazníka na prvním místě. Náplní tvé práce bude vyřizovat příchozí hovory a e-maily zákazníků Zásilkovny. Budeš jim pomáhat s dohledáváním zásilek, řešením reklamací a dalších souvisejících požadavků.
Bez čeho se to neobejde
Výhody a benefity:
Provozní doba zákaznického centra: po - pá od 8:00 do 18:00
Pracovní doba:
ranní směna: 8:00 - 16:30
odpolední směna: 9:30 - 18:00
Možnost práce na částečný úvazek nebo brigádně formou DPP.
HOME OFFICE.
Nástup: dohodou
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.