Benefity:
dovolená více než 5 týdnů, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky o pozici
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky Vám od roku 1993 zajišťuje lékařskou péči prostřednictvím špičkových odborníků ve vojenských i civilních zdravotnických zařízeních (např. Ústřední vojenská nemocnice Praha, Ústav leteckého zdravotnictví Praha, Vojenský rehabilitační ústav Slapy, Nemocnice Na Homolce atd.) a lázeňských ústavech. Zaručujeme seriózní jednání s pojištěnci a lékaři. O své pojištěnce pečujeme prostřednictvím smluvní zdravotnické sítě v celé České republice.
VoZP ČR díky hospodárnému zacházení s finančními prostředky plynoucími nejen z veřejného zdravotního pojištění a cílevědomým hospodařením s vlastními fondy, nabízí svým pojištěncům výhody v podobě příspěvků zaměřeným především na prevenci zdraví.
VoZP zavedla a udržuje systém kvality splňující požadavky ČSN EN ISO 9001:2016. Pojišťovna jej získala na základě úspěšného auditu kvality, který byl ukončen v červenci 2021 v roce 2024 a 2025 úspěšně obhájen.
VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR, pobočka Olomouc
hledá zaměstnance na pozici
Referent podatelny
místo výkonu práce: pobočka VoZP Olomouc - oddělení klientských služeb,
jehož prací bude:
Komplexní zajišťování spisové služby ZP a předarchivní péče o dokumenty spojené s ochranou údajů, které jsou chráněny dle příslušných právních předpisů.
Zpracovávání a distribuce datových zpráv doručovaných a odesílaných prostřednictvím informačního systému datových schránek, včetně provádění konverze
Kontrola dodržování metodiky (předpisů – zákonů či vnitřních předpisů) Spisové a skartační činnosti VoZP ČR.
Zajišťování chodu spisové služby, ukládání dokumentů do spisoven a zajištění skartačního řízení.
Vedení odborné a komplexní administrativní agendy spojené se spisovnou.
Provádění dílčích prací například shromažďování, třídění, uspořádávání písemností.
Vyhotovování a vedení dílčích evidencí, přehledů, seznamů, záznamů, kartoték a protokolů.
Vedení spisové evidence a příprava skartačního řízení podle příslušných předpisů.
Vyhledávání a poskytování uložené spisové dokumentace podle stanovených postupů
Kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s maturitou.
Další požadavky:
požadujeme komunikační dovednosti ( jednání s klienty) a pečlivost a důslednost prací, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací,
bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců,
Nabízíme:
zaměstnání v prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí,
zaškolení od kolegů, získání nových znalostí a dovedností,
po zapracování a zkušební době odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní odměny,
stravenková karta 150,-Kč, dovolená 6 týdnů.
Nástup podle dohody. Pracovní poměr od 1.1.2026 na dobu určitou jeden rok , po zapracování možno prodloužit na dobu neurčitou.
Životopis včetně krátkého motivačního dopisu zasílejte odpovědí na tento inzerát.
Pošlete odpověď na pozici referent podatelny;
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky, IČO: 47114975, Drahobejlova 1404/4, Praha, Libeň, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.