Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se postará o hladký chod našich jednacích místností, zásobování kancelářským materiálem a další provozní záležitosti, které zajišťují pohodlí a efektivitu našeho týmu.
Co bude vaším úkolem:
Zajištění nákupu kancelářských potřeb a dalšího vybavení pro jednotlivé útvary společnosti.
Příprava zasedacích místností společnosti.
Zajištění agendy související se správou budovy.
Řešení dalších provozních úkolů dle potřeby.
Co od vás očekáváme:
SŠ vzdělání.
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka.
Samostatnost, pečlivost, flexibilitu a týmového ducha.
Dobré komunikační schopnosti.
Znalost práce s PC (MS Office).
Praxe výhodou, ale ne podmínkou – rádi vás zaučíme.
Co nabízíme:
Stabilní práci v renomované projektové firmě s dlouholetou tradicí.
Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv.
Možnost dalšího odborného i jazykového vzdělávání.
Další škálu benefitů, které reflektují potřeby našich zaměstnanců:
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.