-
-
Firma:
Cheil Germany GmbH, organizační složka
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Jazyky:
čeština (mírně pokročilá) a angličtina (pokročilá)
-
-
Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, pracovník back office, administrativa, finance a ekonomika, marketing, média a reklama
Jsme mezinárodní marketingová agentura, která se zaměřuje na reklamu, retail a eCommerce. V Česku a na Slovensku působíme od roku 2012, přičemž naše kořeny sahají až do roku 1973. Samsung je náš klíčový klient, ale portfolio postupně rozšiřujeme o další značky.
Sídlíme na Chodově v moderních kancelářích s chill-out zónou, PlayStationem a gymem v přízemí. Fungujeme v režimu 3+2, máme kolem 80 kolegů z celého světa a uvolněnou, neformální atmosféru.
Do našeho Retail týmu hledáme pečlivého a proaktivního kolegu/kolegyni na pozici Back Office. Budete zodpovědní za finanční a administrativní podporu projektů, dohled nad rozpočty a harmonogramy a hladký chod všech souvisejících procesů. Úzce se zapojíte do spolupráce s projektovými manažery, finančním oddělením a dalšími kolegy – vaším úkolem bude udržovat přesnou evidenci a poskytovat podklady pro rozhodování.
Co budete dělat:
- Kontrolovat a reportovat příjmy týmu
- Řídit roční a měsíční forecasty u projektů (včetně aktualizací AR/AP/příjmů)
- Podílet se na měsíčních a ročních finančních a administrativních uzávěrkách (rezervace nákladů, Q&A apod.)
- Zakládat a spravovat projekty/úkoly – včetně kalkulací, objednávek, kontroly AR/AP a uzavírání
- Sledovat příjmy u jednotlivých projektů
- Nastavovat projektové procesy a vést evidenci AR/AP
- Připravovat pravidelné reporty pro management a centrálu
Koho hledáme:
- Angličtina na pokročilé komunikativní úrovni (denní kontakt se zahraničními kolegy a vedením)
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Zkušenost s ERP nebo projektovými systémy výhodou
- Dobré organizační schopnosti a time management
- Pečlivost, spolehlivost a pozitivní vztah k práci s čísly a softwarovými nástroji
- Ochotu učit se nové věci
Co nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci v přátelském týmu moderní kreativní agentury
- Výbornou dopravní dostupnost – sídlíme u stanice metra Chodov
- Moderní kanceláře v business centru The Park
- Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, notebook a mobilní telefon, stravenky, 4 refresh days, flexibilní pracovní dobu, Multisport kartu, KPI bonusy, referral bonus, zaměstnanecké slevy na produkty Samsung
- Hybridní režim (3 dny v kanceláři + 2 dny home office)