Rádi bychom náš tým rozšířili o dalšího člena, který má stejně jako my za cíl poskytovat všem klientům služby na vysoké úrovni, a přitom nešetřit úsměvem.
Naší prioritou je profesionální a osobitý přístup ke každému klientovi. Především nám záleží na zákazníkově spokojenosti.
- práce na plný úvazek v kanceláři v Brně
- jednání v češtině a angličtině s lektory a klienty, a to osobně, písemně i telefonicky
- zajištění administrativního chodu kanceláře
- administrativní podpora pro management školy
- příprava podkladů pro účetnictví
- zapojení do marketingu školy
- podpora event manažerky při plánování a zajišťování akcí
- pracovní doba pondělí – čtvrtek 9 – 18, pátek 9 - 13
- komunikace je vaší silnou stránkou a práce s lidmi vás naplňuje
- komunikativní znalost angličtiny (minimálně na úrovni B2)
- znalost češtiny na úrovni C2 slovem i písmem
- příjemné a profesionální vystupování, odolnost vůči stresu
- zkušenosti s administrativou a dobré organizační schopnosti
- dobrou znalost práce na PC, zejména MS Excel
- flexibilitu, spolehlivost, svědomitost a ochotu učit se
- Budete pracovat v mezinárodním kolektivu kvalitní a léty prověřené vzdělávací instituce
- Budete mít rozmanitou pracovní náplň
- Stanete se součástí týmu, který spolu táhne za jeden provaz, a pozitivní atmosféru v kanceláři podporuje i pravidelnými teambuildingy
- Se jedná o možnost dlouhodobé spolupráce
- Vás na začátku zaučíme, abyste si dokázali poradit v nejrůznějších situacích, ale rozhodně se nebráníme ani Vašim příspěvkům a názorům, které přispějí ke zlepšení
- Můžete využít možnosti kurzu angličtiny zdarma
V našem týmu Vás rádi přivítáme co nejdříve dle Vašich možností, nejpozději však 1. 6. 2025.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis a průvodní dopis (obojí v angličtině). Vybraní kandidáti budou následně pozváni na vstupní pohovor.
Již nyní se těšíme na setkání u pohovoru.
Tým Jazykové školy P.A.R.K.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.