pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, dovolená více než 5 týdnů, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, office manager, pracovník back office, administrativa, personalistika a hr
Co říká PeckaDesign, s.r.o. o pozici
Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který nám pomůže s administrativou a HR agendou. Pokud hledáte částečný úvazek s možností kombinace práce z domova a z kanceláře, máte rádi pořádek v dokumentech a nevadí Vám komunikace, tato pozice by Vám mohla sedět.
Co budete dělat
Vystavování faktur a hlídání jejich splatnosti v systému Abra Flexi
Komunikace s externí účetní firmou
Běžná HR administrativa (docházka, dovolené, zdravotní prohlídky…)
Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Jak si vás představujeme
Máte smysl pro pořádek a pečlivost
Zvládáte základní orientaci v běžné backoffice a HR administrativě (fakturace, evidence, smlouvy aj.)
Jste komunikativní a zvládnete jednat s kolegy i externími partnery
Zkušenost s ekonomickým systémem Abra Flexi výhodou
Můžete částečně pracovat z domova, ale počítáme s pravidelnou docházkou do kanceláří v Brně – Králově Poli
Co nabízíme
Možnost částečného úvazku a sladění práce s osobním životem
Tým přátelských kolegů a práci v inspirativním prostředí
Spolupráci na DPP (nebo dle domluvy)
Příjemné klimatizované kanceláře
Benefity
5 týdnů dovolené, po dvou letech spolupráce 6 týdnů
Částečně flexibilní pracovní doba
Skvělá káva z pákového kávovaru
Relax zóna s fotbálkem a PlayStation™
Společné firemní snídaně a teambuildingy
Kdo jsme
V PeckaDesign tvoříme e-shopy na míru pro velké hráče na českém a slovenském trhu. Naše reference zahrnují rozsáhlé e-commerce platformy zaměřené na zvyšování výkonu a profitability. Více info na našem webu – www.peckadesign.cz.
Pošlete odpověď na pozici BackOffice & HR Assistant
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PeckaDesign, s.r.o., IČO: 26266644, Purkyňova 1773/2, Brno, Královo Pole, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.