-
-
Firma:
Wolters Kluwer ČR, a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
U nákladového nádraží 3265/10, Praha - Strašnice
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, mobilní telefon, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby, dog-friendly office
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem (ostatní)
-
-
Zařazení:
tisk, vydavatelství a polygrafie
Inisoft je přední česká softwarová, poradenská a vzdělávací firma v oblasti ekologie a životního prostředí. Od května 2025 se Inisoft stal součástí mezinárodní skupiny Wolters Kluwer, čímž vzniká silné spojení odborného know-how v oblasti ekologického softwaru a regulačního poradenství. Spojení přináší zákazníkům širší portfolio služeb, legislativní jistotu a lepší dostupnost technologických inovací.
Wolters Kluwer působí v ČR již více než 30 let jako poskytovatel odborných informací a znalostí z oboru práva, daní a účetnictví, školství a dalších. Spojením s Inisoftem rozšiřuje své působení o oblast environmentálního compliance a posiluje svou pozici spolehlivého partnera pro státní správu, soukromé společnosti, advokátní kanceláře, daňové poradce, školy a další zákazníky.
Hledáme Junior Projektového manažera
Chceš nastartovat kariéru v projektovém řízení? Nebo se po pauze vracíš do práce a hledáš smysluplnou příležitost s flexibilitou? Přidej se k nám! Hledáme projektového manažera pro vývoj našich webových aplikací na půl úvazek (20 hodin týdně).
Co budeš dělat:
připravovat a upřesňovat zadání pro vývoj našich webových aplikací,
zajišťovat hladkou komunikaci mezi produktovým týmem a IT dodavatelem,
koordinovat úkoly a projekty pomocí metod agilního řízení,
hlídat termíny a kvalitu dodávek.
Nabízíme:
úvazek 20 hodin týdně s možností navýšení v budoucnu,
částečný homeoffice,
moderní pracovní prostředí a přátelský tým,
příležitost pracovat na zajímavých projektech s moderními technologiemi,
možnost učit se a postupně růst v projektovém řízení.
Hodíš se k nám, pokud:
máš silné organizační a plánovací schopnosti,
umíš pracovat samostatně, ale zároveň tě baví propojovat lidi a úkoly,
orientuješ se v IT prostředí,
zvládáš komunikovat jasně a strukturovaně,
spolehlivost a důslednost jsou ti vlastní,
výhodou je, pokud znáš agilní metody (zejména Scrum) nebo máš zkušenosti s projektovým managementem.
Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis a krátké info, proč by tě tahle role bavila – ozveme se ti.