Provozní manažer/ka úklidových služeb - Brno a okolí
Plat neuveden
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
AZfacility s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Jihomoravský kraj
Brno
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity:
mobilní telefon, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
Zařazení:
kontrolor, kvalitář, pracovník front office, vedoucí/manažer týmu, výroba, průmysl a provoz, zákaznický servis, služby
Co říká AZfacility s.r.o. o pozici
Jsme česká společnost s více než 15 lety zkušeností v oblasti facility managementu. Specializujeme se na komplexní služby pro komerční objekty, průmyslové podniky a kancelářská centra. Naším cílem je poskytovat kvalitní služby, které přinášejí skutečnou hodnotu a spokojenost našim klientům a být spolehlivým partnerem, který přistupuje k práci flexibilně, efektivně a lidsky, s využitím vlastních personálních a technických zdrojů. Zároveň klademe důraz na rozvoj našich zaměstnanců a péči o firemní kulturu, protože si vážíme nejen našich klientů, ale i našich lidí.
Hledáme zkušeného a motivovaného provozního manažera/ku, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a převezme odpovědnost za organizaci a řízení úklidových služeb v Brně a okolí. Vaším hlavním cílem bude zajištění hladkého chodu provozu, vedení týmu uklízecích pracovníků a zajištění dodržování vysokých standardů kvality.
Co bude Vaší náplní práce?
zajištění bezproblémového chodu zakázek a klientského servisu
kontrola kvality prováděného úklidu
vedení provozní agendy a každodenní operativa
nábor a zaškolení nových zaměstnanců
osobní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků
monitorování výkonnosti, analýza dat a následné návrhy na zlepšení
implementace nových procesů a optimalizace stávajících
příprava provozních podkladů a reportů
Jak si Vás představujeme? Co byste měl/a mít?
min. středoškolské vzdělání zakončené maturitou
výborné komunikační schopnosti (budete komunikovat nejen s podřízenými, ale i se zástupci klienta)
organizační dovednosti
analytické myšlení
zodpovědnost, smysl pro pořádek a proaktivní přístup
praxi v oblasti provozního řízení
řidičský průkaz sk. B – většinu času strávíte v terénu mimo kancelář
znalost práce s počítačem a schopnost pracovat v různých softwarech
jste flexibilní (jak bude vypadat Váš pracovní den bude záležet na Vás, ale něco je nutné v určitý čas)
čistý výpis z rejstříku trestu (nutno doložit)
Co nabízíme?
práci na HPP/zkrácený úvazek s možností organizace pracovní doby
mobilní telefon
služební automobil
odměny za dobře odvedenou práci
5 sickdays
stravné
zajímavé firemní akce
zázemí kanceláře
práci v týmu s fajn kolegy
možnost profesního růstu
Zaujala Vás tato příležitost? Pokud jste připraveni přijmout výzvu, kontaktujte nás s přiložením svého životopisu a krátkého motivačního dopisu.
Pošlete odpověď na pozici Provozní manažer/ka úklidových služeb - Brno a okolí
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost AZfacility s.r.o., IČO: 03759253, Hodkovická 694, Liberec, Liberec XXIII-Doubí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.