pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti, jiné (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, profesní/osobní kouč, notebook
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, obchodní asistent, administrativa, prodej a obchod
Co říká Broker Consulting, a.s. o pozici
Broker Consulting je česko-slovenská společnost působící v odvětví finančních služeb již 27 let. Zaměřujeme se na finanční plánování a naším cílem je klienta dlouhodobě vést k finanční spokojenosti. Zaměřujeme se na investování, nákup a prodej nemovitostí a zprostředkování dalších finančních produktů.
Hledá se asistent/ka pro regionální ředitelku!
Co Vás čeká:
budete pravou rukou regionální ředitelky
organizační a administrativní podpora
pomoc se servisními požadavky klientů
zpracování požadavků v interním systému
spolupráce s účetní ( faktury, pokladna, dohledání a doplnění smluv )
organizace a příprava firemních akcí pro celé ředitelství
péče o společné prostory
zpracování přijaté a odeslané pošty
plánování diáře a schůzek
Co požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický směr výhodou
Řidičský průkaz
příjemné vystupování a komunikační schopnosti
znalost práce v programech MS Word, Excel, PowerPoint
pozitivní energii, chuť pracovat a učit se novým věcem
výhodou znalost bankovních a finančních či realitních obchodů
Co nabízíme:
pracovní poměr na HPP či práci na živnostenský list
nadstandartní příjmy závislé od výsledků
možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu
možnost karierního růstu
centrální školení a vzdělávání
firemní akce
mobilní telefon a notebook
4 týdny dovolené
maximální podpora celého týmu
Pošli své CV a rádi se s tebou potkáme!
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka regionální ředitelky
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Broker Consulting, a.s., IČO: 25221736, Jiráskovo náměstí 2684/2, Plzeň, Východní Předměstí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.