Do mladého a pružného pracovního kolektivu přijmeme aktivního kolegu/kolegyni s obchodním duchem, zaměřením na výsledek a se zájmem rozvíjet naši obchodní strategii.
Pracovní náplň:
- komunikace se zahraničními partnery (dodavateli) a domácími přepravci
- organizace mezinárodních přeprav - logistika
- celní problematika
- zpracovávání přehledů a statistik
- základní účetní operace
- běžná administrativa a asistentské práce
- podpora a stálá komunikace s jednatelem společnosti
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- AJ - aktivní znalost slovem i písmem - každodenní komunikace
- dobrá komunikativnost s okolím
- uživatelská znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel)
- velmi dobré kombinační schopnosti
- samostatnost
- schopnost učit se novým věcem
- zodpovědnost a spolehlivost při samostatných úkolech
- dotahování jednotlivých úkolů do konce
- nástup: dle dohody
Nabízíme:
- práci ve stabilní, stále se rozvíjející společnosti
- kvalitní zaškolení
- zajímavou a různorodou samostatnou pracovní náplň
- pevnou pracovní dobu v kanceláři po-pá 7:30-16:00 (popř. je možné ve výjimečných případech nabídnout i zkrácený úvazek na 6 hod.)
- dobré platové ohodnocení za plnohodnotně vykonanou práci s motivačními bonusy - mzda Vám bude nabídnuta dle Vašich znalostí a zkušenosti potřebných pro toto pracovní místo
- podpůrné benefity po zkušební době a při delší spolupráci
V případě Vašeho zájmu, prosím, zasílejte Vaše profesionální životopisy s podrobným přehledem praxe. V případě, že budete vhodným kandidátem a postoupíte do dalšího výběrového kola, budete kontaktováni mailem a pozváni k osobnímu pohovoru.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.