Benefity:
mobilní telefon, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, office manager, pracovník back office, recepční, administrativa, doprava a zásobování, prodej a obchod
Co říká Bakof group s.r.o. o pozici
Soustředíme se na realizaci kompletních prodejen a nábytku do komerčních prostor. Našimi klienty jsou ty nejznámější velké brandy, jako je Notino, Smarty, E.on, Samsung, Huawei, O2-Praha, Super Zoo a mnoho dalších.
Co Vás u nás čeká:
Zajištění chodu recepce – vítání návštěv, vyřizování telefonátů, správa pošty.
Administrativní podpora týmu – zajištění objednávek kancelářských potřeb, organizace ubytování při služebních cestách, správa a evidence dokumentace.
Koordinace provozních záležitostí kanceláře – úklid, technické vybavení, komunikace s dodavateli.
Úzká spolupráce s jednatelem společnosti – kontrola kalendáře, plánování schůzek, vyřizování drobných úkolů.
Spolupráce s účetním a HR oddělením (zde je velký potenciál růstu).
Organizace firemních akcí – teambuildingy, večírky, snídaně, sportovní dny aj.
Koho hledáme:
Organizovanou a pečlivou osobnost se smyslem pro pořádek a detail.
Komunikativního člověka, který se nebojí řešit rozmanité úkoly a být v kontaktu s kolegy i návštěvami.
Zodpovědného a samostatného člověka s proaktivním přístupem.
Znalost práce na PC a základní administrativa je samozřejmostí.
Řidičák skupiny B je nezbytný pro pojížďky po Brně.
Co nabízíme:
Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu.
Možnost být důležitou součástí chodu firmy a podílet se na jejím reprezentativním obrazu.
Prostředí, kde si zakládáme na profesionalitě, ale i lidském přístupu
Nástup: dle domluvy
Pracovní doba: zkrácený úvazek ideálně 8-12
Pokud by Vás nabídka zaujala, určitě nám zašlete Váš životopis.
Pošlete odpověď na pozici Office manažer/ka
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Bakof group s.r.o., IČO: 29362253, Rašínova 103/2, Brno, Brno-město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.