Máte rádi, když věci fungují, jak mají?
Hledáme kolegyni nebo kolegu, který zajistí hladký chod recepce i kanceláře a postará se o provozní a administrativní záležitosti. Čeká Vás pestrá agenda, ve které se propojuje organizace, komunikace i každodenní podpora týmu. Tato pozice kombinuje prvky administrativní podpory, správy kancelářských potřeb, koordinace dodavatelů a provozní agendy, včetně vozového parku a služebních telefonů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme:
Nabízíme:
Vážíme si toho, že jste si udělali čas na prostudování naší pracovní nabídky a pokud nesplňujete všechny požadavky, neváhejte se prosím přihlásit. Stále můžete být zváženi, popřípadě Vám naše personalistka dokáže navrhnout jinou pracovní příležitost.
Budeme se těšit na Vaši přihlášku!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.