Staňte se součástí personálního oddělení hotelové společnosti PYTLOUN HOTELS!
Jsme česká společnost, která se věnuje oblasti hotelnictví a gastronomie. Pokud vás tradiční korporátní prostředí netáhne a upřednostňujete menší kolektiv s přátelskou a neformální atmosférou, pak jste na správném místě. Naše hotely, ať už designové či tradiční, najdete v srdci Prahy, centru Liberce, v blízkosti Chomutova a Harrachova.
Jako HR Back Office Personalist/ka budete mít na starost hladké zajištění HR procesů, správu interního systému, distribuci dresscodu na jednotlivé hotely a řešení adhoc úkolů. Pozice je na plný úvazek a nástup je možný ihned!
Co Vás čeká?
✅ Správa HR systému Sloneek a komunikace s obchodním zástupcem ohledně systémového vylepšení a nastavování změn
✅ Plánování a organizace firemních školení a evidence školení CIVOP
✅ Zajištění onboardingu a offboardingu řadových zaměstnanců, i manažerských pozic
✅ Objednávání, skladování a distribuce firemního dresscodu
✅ Schopnost orientovat se v AI a aktivně přinášet a nastavovat inovace do HR procesů
✅ Administrativní podpora při zpracovávání mezd
✅ Řešení adhoc úkolů - hledáme akceschopného uchazeče, který nečeká na zadaní práce :)
Hledáme uchazeče, který má:
🔹 Výbornou orientaci při práci na PC (Google Sheets, Word, Interní systémy)
🔹 Schopnost samostatné práce, organizační schopnosti a pečlivost
🔹 Zkušenosti z oblasti personalistiky/zpracovávání mezd výhodou
Nabízíme:
🌟 Full time pozici v kanceláři v centru Liberce (8:00 - 16:30)
💰 Motivující finanční ohodnocení
🌟 Benefity: 25 dní dovolené, sleva na firemní produkty, výhodné mobilní tarify, sleva na stravu
🏨 Zaměstnanecké slevy na pobyty a služby v síti Pytloun Hotels
💪 Multisport kartu pro aktivní odpočinek
🎉 Firemní akce a teambuildingy
Zaujali jsme vás? Těšíme na zaslání vašeho životopisu a krátké zprávy, proč se hlásíte!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.