Hledáme pro pracoviště Nížebohy 52, okres Litoměřice, administrativního pracovníka/pracovnici.
Náplň práce:
administrativní agenda v kanceláři
administrativní činnosti spojené s účetnictvím
kontrolní a evidenční činnost
tvorba statistických a analytických podkladů
Požadujeme:
středoškolské vzdělání s maturitou
znalost práce na PC
dobrá znalost kancelářského softwaru Word, Excel
odpovědnost, samostatnost, pečlivost
dobré komunikační dovednosti
iniciativní přístup k práci
Nabízíme:
práci na hlavní pracovní poměr
samostatnou práci v malém kolektivu
odpovídající mzdové ohodnocení
pololetní, roční, výkonnostní, mimořádné a věrnostní odměny
5 týdnů dovolené
služební SIM kartu
Další informace
Nutnou podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na uvedenou pracovní pozici. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru v rámci dalšího kola výběrového řízení. Uchazeči, kteří nepostoupili do dalšího kola výběrového řízení nebudou informováni o výsledcích výběrového řízení. Výběrové řízení trvá do doby výběru vhodného uchazeče na pracovní pozici.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.