administrativní pracovník, asistent v pojišťovnictví, administrativa, finance a ekonomika
Co říká OK KLIENT a.s. o pozici
Za úspěchem všech společností uskupení OK HOLDING stojí spolehliví a kvalifikovaní zaměstnanci. Jsme si vědomi, že bez kvalitního personálního zázemí bychom nemohli klientům poskytovat špičkový servis, který je pro naše podnikání stěžejní. Proto výběr nových kolegů považujeme za základ tohoto úspěchu.
Staňte se součástí některé ze společností OK HOLDING a poznejte nás jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele!
Staňte se první tváří naší kanceláře! Do přátelského pracovního prostředí v oblasti finančních služeb, hledáme spolehlivou a komunikativní recepční, která bude zajišťovat plynulý chod recepce a administrativní podporu týmu. Hledáme osobu, která má ráda pořádek, umí si dobře zorganizovat práci, přistupuje k úkolům s ochotou a pozitivní energií. Styl oblékání business casual odráží naše profesionální, ale přívětivé pracovní prostředí.
Náplň práce:
vítání návštěv, jejich uvedení a zajištění občerstvení
vyřizování příchozí a odchozí pošty, kurýrních zásilek
drobné pochůzky (pošta, úřady)
běžná administrativní podpora týmu (kopírování, skenování a evidence dokumentů)
taxace smluv do interního systému
správa zasedací místnosti
péče o příjemné a reprezentativní prostředí recepce a společných prostor
telefonická a e-mailová komunikace s klienty a obchodními partnery
spolupráce s dodavateli
Požadujeme:
příjemné a profesionální vystupování
nebát se komunikovat s lidmi a mít přirozený proklientský přístup
spolehlivost, pečlivost a samostatnost
dobré organizační schopnosti a ochotu pomáhat kolegům
dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
zkušenosti z administrativy nebo recepce jsou výhodou
Nabízíme:
příjemné pracovní prostředí
zaměstnání na hlavní pracovní poměr
motivující finanční mzdu
25 dní dovolené
stravenkový paušál a další benefity v rámci uskupení OK HOLDING
pohodlné dopravní spojení MHD
nástup možný ihned
Pošlete odpověď na pozici Recepční/administrativní pracovník/ce (vhodné pro absolventy)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost OK BROKERS s.r.o., IČO: 25267001, Mánesova 3014/16, Brno, Královo Pole, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.