Co vás čeká
Náplní Vaší práce bude především telefonické kontaktování klientů, kteří si podali žádost o úvěr, a to za účelem ověření a doplnění potřebných informací, aby pak kolegové snáze dokončili schvalovací proces. Dále budete přijímat příchozí hovory na klientské lince, kde budete poskytovat informace stávajícím i potenciálním klientům. Nedílnou součástí práce je také komunikace přes e-mail a obsluha chatbota, díky čemuž pomáháte klientům najít rychle odpovědi na jejich otázky.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Chuť se naučit nové věci a umět komunikovat s lidmi
Plynulá znalost českého jazyka
Velkou výhodou je Osvědčení o úspěšném absolvování odborné zkoušky pro poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení dle zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru
Co vám můžeme nabídnout
příspěvek na stravování v hodnotě 107 Kč za den
25 dní dovolené
Příspěvek na dopravu (Lítačka)
Home office 1 den v týdnu
Pozice vhodná pro absolventy
Nástup možný ihned
Příjemné pracovní prostředí
Kancelář v centru Prahy
Pracovní doba na směny dle dohody
Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
Možnost kariérního růstu a průběžné školení
Občerstvení na pracovišti
Firemní akce, teambuildingy
Přidejte se k nám a pošlete nám své CV :-)
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.