Informace o pracovním místě
• pomoc s doručenými zásilkami: ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení
• péče o zákazníky: budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek
• komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat, WhatsApp) – pouze příchozí požadavky, žádný aktivní prodej
• budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů
• práce na PC: SalesForce, Genesys Cloud, Slack a dalších webových aplikací
• běžné kancelářské úkoly v Office 365
Požadujeme
• perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího
• výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě
• dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci
• samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• odpracovaných minimálně 24 hodin za kalendářní týden (libovolná kombinace ranních 8:00 - 16:30 či odpoledních 11:30 - 20:00 směn), po čase možnost individuálních směn (větší variabilita délky směn i začátků a konců směny)
• pouze zájemci starší 18 let
• vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího)
• možnost absolvovat zaškolení v našich kancelářích v Jinočanech - zaškolení trvá cca 1 měsíc
Nabízíme
• možnost práce z domova po zaškolení (kombinace kancelář / home office)
• pracovní poměr na DPP
• flexibilní směny: pracujte od PO–NE s možností prodloužených směn
• při vzájemné spokojenosti možnost individuálních pracovních směn (4h, 5h, 6h…)
• při vzájemné spokojenosti možnost dělených pracovních směn – např. (08:00–12:00 a následně 14:00–18:00)
• zajištění pracovní techniky
• pro zájemce zajištění Multisport karty
• atraktivní mzda: 165 Kč/hod při dodržení minimálně 24 hodin týdně
• bonusové ohodnocení: u zaškolených pracovníků možnost zvýšení odměny podle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více)
• práci v mladém a dynamickém kolektivu
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.