PRACOVNÍ NÁPLŇ:
· Kompletní zpracování mezd, vedení personální a mzdové agendy cca 50 zaměstnanců
· Evidence a zaúčtování dodavatelských faktur
· Kontrola a zaúčtování vydaných faktur
· Evidence a zaúčtování pokladny, platebních karet a cestovních dokladů
· Účtování vybraných bankovních výpisů
· Spolupráce při zpracování účetních závěrek měsíčních a ročních
· Spolupráce při fyzické a dokladové inventarizaci, sesouhlasení účtů
· Zpracování přiznání k DPH a KH
POŽADAVKY:
· SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
· Praxe v oboru alespoň dva roky
· Praktická zkušenost se zpracováním agendy podvojného účetnictví a daňové evidence
· Znalost účtů účtové osnovy pro podnikatele, MD/D
· Praktická zkušenost s kompletním zpracováním mezd
· Orientace v účetních, daňových a mzdových předpisech
· Znalost práce s PC, zejména MS Word a Excel
· Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, analytické myšlení
NABÍZÍME:
· Práci ve stabilní ryze české společnosti
· Platové ohodnocení ve výši 40 - 45 tis. Kč
· 4 týdny dovolené + 5 dnů sick days
· Příspěvek na stravování
· Slevy na firemní produkty a služby
· Nástup možný ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.