Jazyky:čeština (pokročilá) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, občerstvení na pracovišti, dog-friendly office, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
dispečer, kontrolor, pracovník letového provozu, specialista logistiky, vedoucí/manažer skladu, závozník, doprava a zásobování, cestovní ruch a ubytování, řemeslné a manuální práce
Co říká Curso s.r.o. o pozici
Baví Tě organizovat a mít věci pod kontrolou i v prostředí dynamického provozu? Dokážeš rychle reagovat, přemýšlet několik kroků dopředu a udržet si chladnou hlavu i v situacích, kdy na řešení není moc času?
Pak hledáme právě Tebe do našeho týmu podpory provozu. 🚀
Čeká Tě různorodá práce, kde žádný den není stejný. Z kanceláře budeš řídit hladký průběh provozu v terénu a společně s týmem se postaráš o to, aby byly naše luxusní apartmány Prague Days vždy perfektně připravené na přivítání hostů z celého světa. 🏘️🌍
Co Tě čeká? 💪
Řešení aktuálních provozních situací a jiných ad hoc úkolů, které se během dne vyskytnou
Komunikace s kolegy v terénu, kterým budeš radit a pomáhat zvládnout běžné i méně obvyklé komplikace
Přijímání hlášení a jejich důkladná evidence v našem interním systému
Zadávání práce a kontrola, aby byly úkoly odbaveny včas a podle plánu
Správa trezoru s klíči a jejich výdej týmu
Spolupráce s dalšími odděleními a externími partnery
Jak si Tě představujeme? 🤗
Máš zkušenost s dispečinkem, logistikou, operativou nebo jiným chodem provozu
Dokážeš rychle vyhodnotit problém a prioritizovat
Umíš efektivně organizovat svůj čas a udržet si přehled ve věcech
Hledáš chytrá a praktická řešení a spoléháš na selský rozum
Technologie Ti nejsou cizí a dokážeš se rychle zorientovat v nových systémech a moderních nástrojích
Jsi empatický/á, umíš naslouchat a srozumitelně komunikovat
Domluvíš se bez problémů česky a máš aspoň základy angličtiny
Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné
Chceš se učit novým věcem a nebojíš se zpětné vazby
Co na oplátku nabízíme Tobě? 💎
🙌 Dlouhodobou spolupráci na HPP
💰 Odměnu až 42 000 Kč
🌭 Stravenkový paušál v hodnotě cca 2 000 Kč/měs.
✈️ 5 týdnů dovolené
🏃 Plně hrazenou Multisportku nebo mobilní tarif, slevy na Alze
🏡 Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com
🍇 Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
🤸Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
Těšíme se na Tebe! 💌
Zajímá Tě víc?
Jak vypadá výběrové řízení?
Nejprve se ti ozvu já, Viki z HR týmu, abychom spolu prošli detaily pozice i podmínky spolupráce. Ráda ti odpovím na všechny otázky a pokud to sedne, domluvíme se na 1. kole výběrového řízení.
Jakmile úspěšně projdeš 1. kolem, pozveme Tě na osobní pohovor, abychom se lépe poznali.
Po zvládnutí obou kol výběrového řízení dostaneš od nás pracovní nabídku a domluvíme se na termínu začátku zaškolování. 📝
Jaká je pracovní doba?
Směny plánujeme s měsíčním předstihem od pondělí do neděle, protože nás hosté potřebují 7 dní v týdnu. Občas budeš mít směnu o víkendu, kterou Ti budeme kompenzovat volnem v týdnu.
Ranní směny jsou od 8:00 do 16:00 a odpolední od 14:00 do 23:00 + pohotovosti na telefonu.
Jak vypadá běžný den?
Na začátku každé směny připravíš klíče pro operativce a pokojské, kteří si je budou postupně vyzvedávat v kanceláři.
Budeš průběžně dohlížet na denní provoz a volat si s kolegy v terénu, aby jsi měl/a vždy přehled o tom, zda vše probíhá hladce a úkoly jsou splněny včas.
Zároveň budeš zadávat a kontrolovat tasky v našem ticket systému a zajišťovat, aby všechny úkoly a opravy na apartmánech byly odbaveny včas před deadlinem.
Občas bude potřeba řešit nečekané situace, během kterých rychle a pohotově zareaguješ a vyhledáš vhodné řešení.
Součástí práce je také komunikace s externími partnery ohledně servisních zásahů a předávání informací mezi jednotlivými týmy, aby byl provoz vždy perfektně sladěný.
Jak vypadá zaučení?
Aby ses co nejlépe zorientoval/a a do hloubky porozuměl/a všem souvislostem, na začátek Tě vyšleme přímo v terénu, kde po boku našich operativců budeš odbavovat úkoly podle denního plánu. Díky tomu se vžiješ do jejich role a vyzkoušíš, jaké situace řeší každý den.
Bude Tě následně čekat zaškolování s našimi zkušenými kolegy na stejné pozici, kteří Ti krok za krokem vše vysvětlí a ukážou naše interní procesy a postupy. Nebudeš na to sám/a a poskytneme Ti plnou podporu nejen na začátcích. 🙂
Čekají tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři naší firmy a mohl/a s jistotou poskytnout poradenství všem kolegům v provozu.
Pošlete odpověď na pozici Koordinátor provozu 🚗🏠
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Curso s.r.o., IČO: 04933133, Revoluční 764/17, Praha, Staré Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.