Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, dovolená 5 týdnů, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
sociální pracovník, terénní pracovník, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Co říká POHODA, z.ú. o pozici
Organizace POHODA působí na území hlavního města Prahy a více než 25 let se věnuje poskytování sociálních služeb pro dospělé osoby s intelektovým znevýhodněním. Nabízíme chráněné bydlení, osobní asistenci, terénní odlehčovací službu a denní stacionář.
Kromě těchto služeb provozujeme také sociální podnik Bílá vrána, který zahrnuje kavárnu a cateringové služby.
Naší prioritou je poskytovat služby na vysoké odborné úrovni a současně vytvářet příznivé pracovní podmínky pro naše zaměstnance. Zakládáme si na týmové spolupráci, otevřené a partnerské komunikaci napříč celou organizací.
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou brigádu s flexibilní pracovní dobou, slušného šéfa a férový přístup organizace?
Pojďte pracovat k nám do POHODY!
Náplň brigády?
Jedná se o poskytování osobních asistencí lidem s intelektovým znevýhodněním.
Brigáda je vhodná pro studenty škol sociálního, ale i jiného zaměření. Množství a plánování asistencí lze individuálně přizpůsobit Vašim studijním, ale i jiným povinnostem. Brigáda může být uznána jako studijní praxe.
Asistence jsou vykonávány ve venkovním prostředí, ale i domácnostech klientů.
Obsah asistencí je různorodý - jedná se o dopomáhání lidem s mentálním postižením v oblastech, které sami nezvládají - péče o vlastní osobu, doprovody, volnočasové aktivity atp.
Asistence probíhají na území hl. m. Prahy v pracovní dny v čase 7 - 20hod. Asistence trvá zpravidla 2 - 3 hodiny.
Pracovník se účastní porad, supervizí, konzultací s vedoucím služby atp.
Součástí pracovní náplně je rovněž administrativní vedení dokumentace klientů.
Co Vám můžeme nabídnout?
Nabízíme smysluplnou a dlouhodobou brigádu.
DPP, případně DPČ.
Mzdu ve výši cca 175 Kč / hod.
Odměna ke mzdě s přihlédnutím k pracovnímu výkonu.
Flexibilní pracovní dobu - přizpůsobení množství a časů asistencí Vašim požadavkům.
Zaškolení a průběžné odborné vzdělávání - školení, supervize atp.
Pokud nemáte zkušenosti s lidmi s intelektovým znevýhodněním, rádi Vás do problematiky uvedeme a zaškolíme.
Firemní benefity v podobě slev na lístky do divadla, firemní výrobky atp.
Nástup možný ihned.
Co od Vás budeme požadovat?
Příjemné vystupování, partnerský a empatický přístup k uživatelům a jejich rodinám.
Otevřenou osobnost s vědomím vlastních hranic.
Vzdělání dle zákona č. 108 / 2006 Sb., min. kurz pracovníka v sociálních službách. V případě nesplnění vzdělání je nutné do 1 roku od nástupu absolvovat kurz pracovníka v sociálních službách. V případě, že budete v organizaci pracovat alespoň 2 roky, bude Vám kurz proplacen ze strany zaměstnavatele.
Zdravotní stav umožňující práci v terénu.
Očkování proti Hepatitidě B (pro terénní sociální služby povinnost dána zákonem), které je ale hrazeno z veřejného zdravotního pojištění.
Uživatelskou znalost práce na PC.
Trestní bezúhonnost.
Věk 18+.
Výhodou bude, pokud budete:
Mít zkušenosti s lidmi s intelektovým znevýhodněním.
Zkušenost s osobní asistencí.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj životopis s motivačním dopisem.
Těšíme se na Vás!
Mgr. Kristýna Jirkovská
manažerka programu Asistence POHODA
Pošlete odpověď na pozici Terénní osobní asistent lidem s intelektovým znevýhodněním
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, z.ú., IČO: 68380216, Roškotova 1737/6, Praha, Braník, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.