Jsme malá firma, která pomáhá místním i zahraničním firmám působícím na českém trhu s operations - každodenní administrativou a provozem, aby se mohly nerušeně soustředit na rozvoj svého produktu. Naši klienti jsou převážně americké technologické start-upy řešící reálné problémy světa a my se jim staráme už o více než 100 profíků v České republice. Rosteme a potřebujeme další pomocnou ruku!
Co Tě čeká:
Budeš zodpovědná/ý za dennodenní provoz a rozvoj kanceláře klienta zajištěním administrativní podpory všech firemních procesů (HR, legal, marketing, finance, office management). Tvým úkolem bude, aby všechny provozní věci běžely podle plánu, aby veškerá firemní dokumentace měla své správné místo a řád a v neposlední řadě, aby naši zaměstnanci byli ti nejspokojenější.
Nabízená pozice je odrazovým můstkem pro další rozvoj v rámci naší firmy, je unikátní možností osahat si různé firemní procesy a vybrat si některý z nich, jako svou kariérní cestu, nebo vnést do našeho malého světa nějaký svůj prvek a ten s naší podporou rozvíjet.
Jaký bys měl/a být:
Při pohovorech, kromě výše zmíněného, nás nejvíc bude zajímat, jaký jsi člověk a jak k nám zapadneš do týmu. Tak buď hlavně sám / sama sebou:).
A co můžeš čekat od nás?
Práce je zatím na poloviční úvazek s možností rozšíření v případě úspěšné spolupráce. Je vhodná pro absolventy.
Pokud Tě náš inzerát zaujal, určitě se ozvi a řekneme si k tomu více.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.