Ferona, a.s., zabývající se prodejem hutního materiálu, pro svou pobočku v Brně hledá vhodné uchazeče/ky na pracovní pozici:
ASISTENT/KA ŘEDITELE POBOČKY
Pracovní náplň:
• administrativní a organizační podpora ředitele pobočky
• zpracování cestovních příkazů, podkladů pro fakturaci obědů
• příprava dokumentů a podkladů pro jednání, orientace v reportingu
• vedení docházky
• vyřizování korespondence a telefonátů
• zajišťování chodu sekretariátu (občerstvení pro zákazníky a evidence nákladů)
• interní a externí komunikace ve společnosti
• organizace služebních cest, akcí pro zaměstnance a zákazníky
Požadavky:
• vzdělání - SŠ s maturitou/VŠ
• pracovní zkušenost na obdobné pozici vítána
• řidičský průkaz sk. B
• znalost anglického jazyka
• dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• psaní všemi deseti výhodou
• dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
Nabízíme:
• zázemí české stabilní společnosti s mnohaletou tradicí
• pracovní poměr na dobu určitou (po vzájemné spokojenosti na dobu neurčitou)
• odpovídající platové ohodnocení
• práce na plný úvazek
• zaměstnanecké benefity (dovolená 5 týdnů, 3x zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, závodní stravování)
Nástup: dle dohody
Místo pracoviště: Vídeňská 89, Brno
Provoz: jednosměnný (7:00 - 15:00 hod.)
Pokud Vás nabízená pozice oslovila, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těšíme se na Vaše reakce.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.