Zavedená dopravní společnost v Brně přijme do svého týmu nového kolegu / kolegyni na pozici fakturant / fakturantka, asistent / asistentka.
Co vás čeká
- vystavování a kontrola faktur
- sledování faktur po splatnosti a upomínání dlužníků (včetně telefonického kontaktu se zahraničními partnery)
- nábor nových zaměstnanců včetně vedení pohovorů a následná příprava pracovních smluv
- příprava podkladů pro účetní
- přebírání a odesílání pošty a ostatní administrativní práce související
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- výbornou znalost českého jazyka (na úrovni rodilého mluvčího)
- komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka (pro telefonickou komunikaci se zahraničními partnery)
- pokročilou znalost MS Excel (včetně složitějších funkcí)
- uživatelskou znalost prostředí MS Outlook
- minimálně 2 roky praxe v administrativě nebo fakturaci
- vysokou míru samostatnosti a zodpovědnosti
- výborné komunikační schopnosti
- ochotu učit se, spolehlivost, zodpovědnost, preciznost
- znalost účetnictví výhodou
- systematický přístup – hledáme člověka, který má rád pořádek v administrativě, umí si stanovit priority a zvládá pracovat pod tlakem
Co vám můžeme nabídnout
- stabilní zázemí rodinné společnosti a práci v mladém kolektivu
- práce od pondělí do pátku v rozsahu 45 hodin/týden
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup možný ihned
- firemní SIM kartu
- po zaučení osobní ohodnocení
- příspěvek na stravování
- Multisport kartu
Nečekáme, že všechno budete umět už při nástupu, rádi Vás potřebné naučíme.
V případě zájmu o tuto pracovní pozici prosím zašlete CV a motivační dopis.
Pokud budete mít jakékoliv doplňující otázky, volejte na číslo +420 725 745 587
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.