Jsme dynamicky rostoucí společnost působící na několika evropských trzích v oblasti pamětní numismatiky a stále rozšiřujeme své portfolio i služby. Nejsme žádný korporát, naopak u nás naleznete neformální přátelské prostředí a poklidnou atmosféru.
Jako specialista týmu klientského centra budete mít na starosti komunikaci a péči o naše klienty.
Co bud Vaší náplní práce?
Telefonická komunikace se zákazníky společnosti
Vyřizování elektronické komunikace (e-mail, facebook, chat)
Péče o spokojenost zákazníků
Příprava podkladů pro manažera oddělení
Práce s interním systémem společnosti (CRM)
Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?
Příjemné vystupování a komunikativnost
Český nebo slovenský jazyk na výborné úrovni (telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky) podmínkou
Střední nebo odborné vyučení s maturitou
Čistý trestní rejstřík
Co vám nabízíme my:
Komplexní, zajímavou práci s potenciálem karierního růstu
Prostor pro kreativitu a vlastní nápady
Pravidelné vzdělávání
Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí (Praha 9)
Lokalita pracoviště s výbornou dopravní dostupností – metro, autobus, tramvaj, vlak
Balíček benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, občerstvení na pracovišti, příležitostný home office, Multisport karta)
Sleva na firemní produkty
Práce na HPP
Nástup možný ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.