Co vás čeká
- odpovědnost za bezproblémový chod recepce
- dohled nad všemi operacemi na recepci a rezervacích (check in, check out, platby, reporty, fakturace, e-billingy apod.)
- komunikace s hosty a aktivní vyřizování jejich přání a stížností
- sledování komentářů na všech kanálech, vyhodnocování, aktivní komunikace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- zkušenost na stejné či obdobné pozici
- znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem podmínkou
- schopnost řešit náročné situace, samostatnost a zodpovědnost
- zaměření na hosta s cílem dodržování vysoké kvality poskytovaných služeb
- znalost hotelového systému Hores je výhodou
Výhodou bude, pokud budete umět
komunikovat v dalším světovém jazyce, praxe z hotelového prostředí
Co vám můžeme nabídnout
Příjemnou atmosféru oblíbeného a úspěšného hotelu, přátelský tým, stabilitu a vstřícnost. dlouhodobá spolupráce
dobře finanční ohodnocení , bonusy za splnění stanovených kritérií
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.