-
-
Firma:
MF-Traders stavby s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, možnost delšího neplaceného volna, možnost si napracovat hodiny, firemní akce, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, vyhrazený čas na inovace, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, obchodní referent, pracovník call centra, prodejce po telefonu/telesales, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Rozšiřujeme zákaznickou podporu a hledáme posilu do týmu!
Jsme stabilní a rychle rostoucí e-shop s koupelnovým vybavením, na trhu působíme již několik let a budujeme vlastní prémiovou značku CERANO. Naším cílem je poskytovat zákazníkům stoprocentní servis a profesionální poradenství. Neustále se rozvíjíme, rozšiřujeme tým a na konci tohoto roku otevíráme nový showroom a kanceláře v Bruntále.
Ať už máte zkušenosti se zákaznickou podporou, nebo teprve hledáte příležitost, kde se naučit něco nového, důležité pro nás nejsou roky praxe, ale vaše schopnost komunikovat, řešit problémy a odvádět kvalitní práci. Pokud jste spolehliví, empatičtí a chcete být součástí stabilní firmy, pak hledáme právě vás.
Co vás čeká?
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
- Editace objednávek, řešení dotazů a úprava faktur
- Řešení reklamací a vratek
- Odborné poradenství k produktům
Co je pro nás důležité?
- Schopnost naslouchat a přemýšlet nad řešením
- Přirozená komunikativnost a profesionální vystupování
- Spolehlivost a samostatnost
- Ochota učit se nové věci a pracovat na sobě
- Základní znalost práce na PC
- Plynulá čeština slovem i písmem
Výhodou bude, pokud máte:
- Znalost angličtiny
- Velkou výhodou bude znalost některého z těchto cizích jazyků na úrovni rodilého mluvčí: polština, němčina, maďarština
- Zkušenosti se zákaznickým servisem nebo prací s lidmi
- Praxi v systému Shoptet
Co vám můžeme nabídnout?
- Stabilní zaměstnání v rostoucí firmě s možností profesního růstu
- Příležitost i pro ty, kteří nemají zkušenosti, ale chtějí se učit a být v tom nejlepší
- Pracovní dobu pondělí až pátek (7:00 - 15:30) – víkendy a svátky volné, žádné noční směny
- Možnost ovlivnit výši své mzdy – nástupní mzda 26 000 Kč, po zaučení 28 000 Kč, běžně až 30 000 Kč, ti nejlepší dosahují i přes 35 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře a showroom v přípravě – pracujeme na lepším zázemí pro tým i zákazníky
- Skvělý kolektiv a přátelskou atmosféru
- Kávu, minibar s nápoji zdarma a firemní akce
Nejsme klasické call centrum. U nás poskytujeme individuální přístup a profesionální podporu, díky nimž budujeme dlouhodobé vztahy se zákazníky. Nejsme korporát, ale stabilní firma, kde si ceníme iniciativy, samostatnosti a chuti se neustále posouvat. Oceňujeme, když naši zaměstnanci přebírají odpovědnost a aktivně přispívají k růstu firmy – a umíme to férově odměnit.
Hledáte prostředí, kde vaše úsilí nezapadne a kde máte skutečný prostor pro profesní růst? Pak se nám ozvěte! Pošlete svůj životopis a pojďme si o tom říct víc.