Co vás čeká
- Jednoduchá administrativní činnost, jako je vedení a kompletace podkladů, vedení a správa dokumentace,
- Komunikace s klienty, případně s úřady - osobně, po telefonu, e-mailem (vždy všechno vysvětlíme),
- Další administrativní činnost dle dohody se zaměstnavatelem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Znalost práce PC, MS Office (základní znalost excelu a word),
- Schopnost efektivně si plánovat a organizovat práci
- Příjemné vystupování, schopnost pracovat v týmu
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
Výhodou bude, pokud budete umět
- Pracovat se zdravotnickým IS, ale není podmínkou
- Základy zákona o veřejném zdravotném pojištění případně zákona o zdravotních službách - není podmínkou (můžete se u nás naučit)
Co vám můžeme nabídnout
- Dohoda o provedení práce (max. 300 hodin v kalendářním roce)
- Ohodnocení formou hodinové sazby 200 Kč, 2 až 3 x týdně - dle dohody (max. délka prac. doby 4h)
- Možnost využití vybraných zdravotnických přístrojů nadstandardní péče zdarma (napr. Bremer - zvýšení vitality a energie, podpora a regenerace svalů a další)
- Získáte dovednosti, které vám zajistí v budoucnu profesionální růst,
- Možnost další spolupráce,
- Přátelské pracovní prostředí,
- Místo výkonu práce je v krásném prostředí v historické vile, v blízkosti vlakového nádraží, do Prahy na metro Nádraží Holešovice 3 zastávky
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.