pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
vzdělání není podstatné
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, rozjezd zcela nového projektu, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, občerstvení na pracovišti, možnost delšího neplaceného volna, mobilní telefon, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, vyhrazený čas na inovace, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
datový analytik, it analytik, it konzultant, produktový manažer, java vývojář, informatika
Co říká INOVIO Systems s.r.o. o pozici
Jsme malá společnost, která si vybudovala jméno mezi středními firmami v CZ a SK. Vyvíjíme software pro firemní procesy INOVIO. Poskytujeme standardizovaná i přizpůsobená řešení na míru. V INOVIO nám jde o posun zákazníků a naší reputace.
KONZULTANT IS (m/ž)
Co budeš dělat:
Komunikovat se zákazníkem – získáš požadavky na konfiguraci nebo vývoj produktu pro zákazníka, který ti i zavolá, když bude mít nějaký problém.
Konfigurovat produktu – máš detailní znalost produktů INOVIO a potřeb zákazníka, a proto nastavíš produkt INOVIO podle toho, co potřebuje.
Kooperovat lidi – budeš koordinátorem snažení týmu u zákazníka a našeho týmu
Proškolovat zákazníka – to co dáš do kupy, tak ukážeš našemu zákazníkovi a naučíš ho to.
🎯 Tvým výsledkem práce bude to, že předáš instalaci upraveného produktu INOVIO do produkčního provozu.
Co u nás budeš potřebovat:
Pokročilou znalost práce na počítači a s internetem – MS Word a pošta ti stačit nebude.
Chceme, aby ses nebál/a komunikovat s manažery, řediteli, účetními, ajťáky atd. – s těmihle lidmi budeš dávat do kupy úpravy produktu INOVIO.
Vědět co je faktura, objednávka, účtenka atd. 🙂
Co ti nabízíme my:
Bezpečné prostředí – všichni si tykáme a šéf naslouchá.
Prostředí, kde se můžeš každého zeptat na to, co ti nebude jasné.
Přesné postupy na celou tvoji práci.
Možnost stát se odborníkem v oblasti DMS, workflow a zpracování účetních dokladů ve firmách.
Podíl na projektech pro velké a známé zákazníky.
Práci s efektivními, flexibilními webovými aplikacemi INOVIO.
Přímý kontakt se zákazníkem, kde uvidíš, co způsobuješ svou prací.
A takový bonus – můžeš pracovat odkudkoliv z České republiky.
Tak chceš se připojit a být součástí našeho týmu a tvořit, tak budoucnost firemních technologií? Klikni na tlačítko „Odpovědět“. Těšíme se na tebe!
Pošlete odpověď na pozici Konzultant/ka IS! Chceš automatizovat klientům firemní procesy?
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost INOVIO Systems s.r.o., IČO: 28496086, U Elektry 830/2b, Praha, Hloubětín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.