Co vás čeká
Jako jediný oficiální dovozce přinášíme na český trh novou automobilovou značku Chery, která patří mezi nejdynamičtěji rostoucí automobilky na světě. Hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Spare Parts Manager, který/á povede prodej náhradních dílů a spotřebního materiálu, zajistí plynulou spolupráci s dealerskou sítí a bude klíčovým článkem při rozjezdu značky na českém trhu. Pokud vás láká práce v dynamickém prostředí a možnost ovlivnit fungování nového oddělení od samého začátku, pak hledáme právě vás!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Co bude Vaším úkolem?
přijímat, kontrolovat a zpracovávat objednávky náhradních dílů, spotřebního materiálu, příslušenství vozidel a provozního vybavení servisů
monitorovat stav objednávek, poskytovat dealerskou podporu (zjišťování dostupnosti, termínů dodání, řešení zpoždění), zajišťovat proces vrácení zboží od dealerů, reklamace a související administrativu
nastavovat a sledovat optimální skladové hladiny, plánovat doplňování zásob, sledovat výpadky (backorders) a ztracené prodeje (lost sales),
identifikovat a zavádět opatření k jejich minimalizaci
provádět pravidelné inventury a zabezpečit soulad mezi evidencí a skutečným stavem, analyzovat obrátku zásob, identifikovat neprodejné či pomalu obrátkové položky
získávat a analyzovat náklady spojené s celním odbavením, skladováním a distribucí, aktivně spolupracovat s týmem logistiky pro efektivní transport a dodávky - vést jednání s dodavateli, vyjednávat ceny, dodací podmínky a sledovat plnění závazků
definovat a sledovat prodejní cíle (obratu, marže) pro náhradní díly, vést analytiku objednávek, prodejů a výkonnostních ukazatelů (KPI)
sledovat konkurenci, trendy na trhu náhradních dílů, navrhovat inovativní prodejní nástroje či digitální kanály a spolupracovat s marketingem a obchodem na kampaních prodeje dílů
připravovat smluvní, dodací a fakturační dokumentaci, včetně překladů z angličtiny a zadávat faktury do účetních systémů a sledovat jejich správnost
vytvářet a zasílat pravidelné reporty prodeje, stavu zásob, KPI a další obchodní dokumenty mateřské společnosti a ést komunikaci se zahraničními kolegy (dodavateli, centrální organizací)
úzce spolupracovat s ostatními odděleními (logistika, servis, marketing) pro zajištění plynulého provozu, reprezentovat značku portfoliem dílů a podporovat dobré jméno ve vztazích s dealery
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického nebo ekonomického směru
praxe v oblasti automotive nebo distribuce náhradních dílů minimálně 3 roky, zkušenost s prací u importéra/distributora výhodou
znalost procesů práce s náhradními díly (identifikace, objednávky, skladové hospodářství, reklamace)
zkušenosti s prodejem a podporou dealerů (B2B komunikace, obchodní jednání, poradenství)
výborná znalost práce na PC, MS Excel na pokročilé úrovni (analýzy, reporting), znalost ERP systémů (1C, SAP)
schopnost číst a komunikovat v angličtině (technická dokumentace, e-maily, reporting do zahraničí)
analytické myšlení a orientace na výsledky – schopnost pracovat s čísly, KPI a hledat optimalizace
orientace na zákazníka a týmovou spolupráci, schopnost samostatně koordinovat objednávky, komunikovat s dealery i dodavateli
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.