Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, personalista, administrativa, personalistika a hr
Co říká Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace o pozici
HR ADMINISTRÁTOR/KA V IDSK
POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by vypomohla s administrativou našim personalistkám. Pro pozici „HR Administrátor/ka“ hledáme samostatného člověka se smyslem pro detail a týmovým duchem.
CO VÁS ČEKÁ?
administrativní podpora oddělení lidských zdrojů
správa BOZP systému – povinná školení, zdravotní prohlídky a další
vedení a aktualizace přehledů (např. sledování konce pracovních smluv na dobu určitou, zkušebních dob apod.)
administrace pracovních úrazů – evidence, komunikace s pojišťovnou, spolupráce s nadřízenými
spolupráce při náboru nových zaměstnanců
správa dohodářů – zasílání podkladů, posílání na vstupní lékařské prohlídky, spolupráce při přípravě DPP a DPČ
spolupráce na přípravě pracovněprávní dokumentace zaměstnanců
telefonická komunikace s kandidáty a plánování termínů pohovorů.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
SŠ / VŠ
znalost a orientace v zákoníku práce
výbornou znalost MS Office (především Excel podmínkou)
ČJ na úrovni rodilého mluvčího (především výborný psaný a komunikační projev)
praxe na obdobné pozici výhodou
spolehlivost je pro nás u této pozice prioritou
CO VÁM NABÍZÍME?
přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
podporu nadřízených a kolegů
spolupráci na poloviční úvazek s pracovní dobou ideálně pondělí až čtvrtek 9 až 15 hodin
benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
Termín nástupu listopad 2025 / dle dohody
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás!
Pošlete odpověď na pozici HR ADMINISTRÁTOR/KA, 0,5 ÚVAZEK
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace, IČO: 05792291, Sokolovská 100/94, Praha, Karlín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.