• Objednávání zboží od dodavatelů.
• Kontrola a správa produktového portfolia jednotlivých značek.
• Předobjednávky zboží vč. cest na sell-in meetingy do zahraničí.
• Spolupráce s marketingovým týmem při plánování kampaní.
• Správa interních projektů vč. delegace úkolů na jednotlivá oddělení.
• Dohled nad časovým harmonogramem projektů a reporting vedení
• S praxí v projektovém řízení.
• Se zkušeností s prací v tabulkách a projektových nástrojích.
• S velmi dobrou komunikací a schopností zorganizovat si čas a práci.
• S jistou mírou flexibility a týmovým nastavením.
• Zkušenost s prací v nákupu výhodou.
• Příjemné pracovní prostředí v nových prostorách a přátelském kolektivu.
• Práce na ŽL.
• Placené přesčasy + Prémie za pracovní nasazení.
• Budget na odběr zboží + Zaměstnanecké slevy.
• Homeoffice (3x měsíčně).
• Školení hrazená firmou, možnost dalšího pracovního rozvoje.
• Nástup možný ihned.
• Orientační pracovní doba: PO-ČT 9:00 až 17:45 ; PÁ 9:00 až 16:30.
• Místo výkonu práce: Praha 4, alternativně možnost obsazení pozici na pobočku: Zlín.
Dovolená i v rámci zkušební doby nebude překážkou nástupu do zaměstnání.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.