Kdo jsme:
Naše nezisková organizace zahájila své působení v Ostrově a okolí již před 34 lety. Mnohé dobrovolnické aktivity zajišťujeme po celou dobu, Domovy pokojného stáří pak provozujeme dva, a to jeden v Hroznětíně od roku 2000 a v Ostrově od roku 2009. Máme tedy mnohaletou zkušenost a to, o co se v naší práci pro druhé snažíme, je naše přesvědčení a odhodlání!
Rádi byste změnu? Přijde Vám, že stále něco jen musíte, nesmíte a žijete tím v neustálém stresu? Chcete už zpomalit v pracovním tempu a naopak zažít co je to těšit se do práce, vnímat zase její smysluplnost? A co k tomu navíc opět mít možnost se spolupodílet na něčem co Vás přesahuje, povzbuzuje, dobíjí a hřeje tak nějak u srdce?
Pojďte s námi do toho!
Rozšiřte náš tým, který se snaží vnímat potřeby druhého člověka na prvním místě, pojďte s námi pomáhat, pokud Vám tedy nevadí, že půjde o velmi pestrou a potřebnou práci, v případě, že do toho půjdete Vy s potřebnou dávkou nadšení a odvahy!
Požadujeme:
- úplné střední vzdělání s maturitou
 
- pracovní doba 9-13 hodin, dohodou
 
- pracovní úvazek: upřednostňujeme HPP
 
- nástup možný: ihned, dohodou
 
- první rok na dobu určitou
 
- organizační a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, týmová spolupráce, flexibilita
 
- samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost a spolehlivost, diskrétnost
 
- schopnost a ochotu improvizovat dle momentální situace a nutnosti být pro druhého
 
- ochotu se i zapojovat do fyzicky náročnějších činností a aktivit
 
- dobré komunikační a organizační schopnosti
 
- stylistické dovednosti a dobrá znalost českého pravopisu
 
- základní znalosti o chodu neziskové organizace výhodou - velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
 
- alespoň částečná znalost NJ, AJ výhodou
 
- trestní bezúhonnost
 
Co vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní neziskové organizace s mnohaletou působností a minimální fluktuací pracovníků
 
- práce v příjemném/moderně vybaveném prostředí
 
- práce, která má smysl a díky níž můžeme pomáhat těm, kteří naši pomoc potřebují
 
- motivující mzdové ohodnocení (mimo jiné proplácíme práci ve svátek, přesčasy, aj, ) - zahrnuto v uvedené hrubé mzdě)
 
- stravné
 
- 5 týdnů dovolené
 
Náplň práce:
- vedení denního harmonogramu ředitele, objednávání návštěv
 
- třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí
 
- vyřizování písemné korespondence,
 
- sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů
 
- hlídání i jiných termínů a zpracovávání výkazů, statistik
 
- samostatné dotahování určených úkolů podle zadání a pokynů ředitele
 
- komunikace a spolupráce se všemi středisky napříč organizací
 
- nově organizační zajištění rozvoje Nábytkové a Potravinové banky Charity
 
- fyzická příprava a organizace pravidelných aktivit a činností jako jsou např. akce charity, Tříkrálová, Potravinová a Humanitární sbírka
 
- příspěvky do regionálního tisku/médií/na web a facebook
 
Kontakt pro zájemce:
Své žádosti s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 26. října 2025. Osobní pohovory budou pak ve dnech 27. - 31. října t. r.
Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele”.
Konkrétní čas osobního pohovoru bude předem upřesněn. 
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány / smazány.