Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office
Zařazení:
fakturant/fakturantka, finanční účetní, hlavní účetní, účetní, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Zdravotní klaun o pozici
Rozdáváme úsměv tam, kde se ho běžně nedostává. Přidejte se do týmu, ve kterém si věříme, že profesionalita je stejně důležitá jako lidský přístup a dobrá nálada. Věříme, že i práce nás může chytit za srdce. Podílejte se spolu s námi na jednom z největších projektů svého druhu v Evropě.
Zdravotní klaun, o.p.s., je zavedená nezisková organizace s národní a mezinárodní působností. Již více než 20 let přináší speciálně vyškolení Zdravotní klauni humor a radost nemocným dětem, opuštěným seniorům a dalším trpícím. Přispívají tak ke zlepšení jejich psychického, a tím i celkového zdravotního stavu.
Hledáme kolegyni/kolegu do našeho finančního týmu!
Máš rád/a práci s čísly? Jsi pečlivý, analytický typ a zároveň si ceníš dobré spolupráce s kolegy? Máš zkušenosti s účetnictvím, zpracováním grantů či dotací nebo zpracováním finančních reportů? Pak hledáme právě tebe!
Co tě u nás čeká?
Tvou hlavní činností bude komplexní zpracování přijatých faktur včetně jejich alokace na přijaté dary a dotace
Budeš spoluvytvářet přehledy, statistiky a podklady pro účetní závěrky.
S kolegy budeš spolupracovat na vyúčtování grantů, veřejné sbírky a nadačních příspěvků, včetně závěrečných zpráv.
Budeš spoluvytvářet a udržovat funkční systém výkaznictví, zejména v oblasti přijatých faktur a vyúčtování vázaných darů či dotací.
Tvé výstupy budou součástí finančního reportingu.
Součástí tvé práce bude komunikace s auditory a daňovými poradci.
Budeš spolupracovat na přípravě účetní závěrky a výroční zprávy.
Budeš spolupracovat a komunikovat s kolegy napříč týmy.
Co tě ještě čeká? Příjemné prostředí a tým, který se na Tebe těší.
Co od tebe očekáváme?
Min. středoškolské vzdělání s maturitou
Pečlivost a důslednost.
Otevřenou spolupráci a komunikaci s kolegy napříč týmy.
Schopnost koordinovat si vstupy a nést odpovědnost za výstupy.
Příjemné a profesionální vystupování.
Podmínkou jsou alespoň 2 roky praxe na samostatné pozici účetní nebo zpracování dotací a nadačních příspěvků či v kontrolingu (jistou část se lze vždy doučit a rádi pomůžeme, nelze se ale učit vše od začátku)
Velmi dobrá uživatelská znalost MS Excel
Anglický jazyk na komunikační úrovni – B1
Znalost účetního systému Pohoda - výhodou
Znalost práce v MS Teams - výhodou
Řidičský průkaz sk. B
Co ti můžeme nabídnout?
Práci na smysluplném projektu v rozsahu 1,0 úvazku
Možnost profesního rozvoje (placená školení, kurzy, apod.)
Po zaučení možné až 3 dny v týdnu na Home Office
Stravenky a příspěvek na Multisport kartu
Pracovní notebook
Pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené při startu, po zkušební době 5 Sick Days
Odměnu 39 000 - 42 000 Kč dle zkušeností
Zajímavou a pestrou práci
Přátelský kolektiv, dog friendly kancelář
Nástup možný ihned (nejpozději od začátku prosince 2025)
Pokud tě tato nabídka zaujala, neváhej nás kontaktovat. Těšíme se na tebe!
Pošlete odpověď na pozici Účetní
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Zdravotní klaun, o.p.s., IČO: 26547953, Paříkova 355/7, Praha, Vysočany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.