Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na dovolenou, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, referent, vkládání dat do počítače, účetní, administrativa, finance a ekonomika, stavebnictví a reality
Co říká PSN s.r.o. o pozici
Představujeme PSN s.r.o. – Oživujeme nemovitosti pro budoucnost!
Jsme PSN, dynamická a kapitálově silná společnost, která už více než 32 let hýbe realitním trhem. Naše vášeň spočívá v transformaci nemovitostí – od jejich renovace a výstavby až po prodej moderních bytových a komerčních prostor. Naše portfolio zahrnuje ikonické lokality, jako je Tančící dům nebo Metronom na Letné, a jsme hrdými developery projektů jako je loftové bydlení VANGUARD PRAGUE či revitalizace areálu Koh-i-Noor ve Vršovicích a OC Grand v Pardubicích. Díky naší stabilní pozici na trhu a silné kapitálové základně můžeme s důvěrou investovat do nových projektů a inovací.
Proč se přidat k PSN?
V PSN věříme v sílu inovací a kreativity. Nezastavujeme se a neustále hledáme nové způsoby, jak vytvářet živé a inspirativní prostory, které obohacují městský život. Naše pracovní prostředí je postavené na přátelské atmosféře a podpoře, kde má každý možnost růst a realizovat své nápady.
Jsme hrdí na naše týmy a pečujeme o naše zaměstnance prostřednictvím atraktivních benefitů a příležitostí k osobnímu rozvoji. Přidejte se k nám a staňte se součástí našeho příběhu, kde každá nemovitost získává nový život!
Co u nás zažijete?
Petr Pospíšil hledá do svého týmu posilu, která se chce podílet na růstu oddělení ekonomické správy. Pokud máte zájem o různorodou práci v oblasti ekonomicko-administrativní správy budov a máte alespoň základní zkušenosti s účetní či správní agendou, je tahle příležitost právě pro Vás.
Co k této pozici potřebujete?
základní znalosti účetnictví (ideálně ve správě nemovitostí, ale nemusíte se bát – vše potřebné Vás naučíme)
zkušenosti s nájemními vztahy nebo správou nemovitostí jsou vítány
schopnost připravovat podklady pro účtárnu (orientace v DPH je výhodou)
zkušenost s ročním vyúčtováním služeb
znalost systému pro správu nemovitostí je výhodou
znalost práce s Excelem (běžné vzorce, funkce a tabulky Vám nejsou cizí)
proaktivní přístup a chuť věci dotahovat věci do konce
spolehlivost a smysl pro detail
Co bude Vaší náplní práce?
spolupráce na ekonomické, administrativní a částečně technické správě svěřených nemovitostí
zajišťování a kontrola plateb, práce s fakturami, kontrola záloh a vyúčtování
komunikace se společenstvími vlastníků (SVJ), zástupci domu a dodavateli
zadávání a správa dat v interním systému
podpora kolegyň při správě domů v Brně (případně také v Praze a Pardubicích)
příprava podkladů pro účetní oddělení a spolupráce na ekonomických výstupech
sledování a řešení provozních potřeb ve spolupráci s technickým týmem
Proč pracovat u nás?
Jsme jeden tým – pracujeme v přátelském a podporujícím pracovním prostředí, kde se můžete realizovat
Pořádáme pravidelné týmové aktivity – kulturní i sportovní akce, které podporují týmového ducha a společné zážitky
Pokud Vás tato pozice zaujala a chcete se profesně rozvíjet a získat zkušenosti v prostředí stabilní společnosti s rozmanitým portfoliem nemovitostí, budeme rádi, pokud nám zašlete svůj životopis.
Pošlete odpověď na pozici PODPORA SPRÁVY NÁJEMNÍCH VZTAHŮ (BRNO)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PSN s.r.o., IČO: 17048869, Seifertova 823/9, Praha, Žižkov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.