Jsme dynamická společnost působící v oblasti správy pohledávek, která si zakládá na profesionálním a přátelském přístupu k zákazníkům i zaměstnancům. Do našeho týmu nyní hledáme posilu na pozici obchodního asistenta, který nám pomůže s každodenní podporou obchodního oddělení.
Co budete dělat
Administrativní a organizační podpora obchodního týmu
Příprava nabídek a smluv, práce s databázemi a CRM systémem
Komunikace s klienty a dodavateli (e-mail, telefon)
Koordinace schůzek, příprava podkladů pro prezentace a jednání
Spolupráce s marketingem a dalšími odděleními
Co očekáváme
SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo obchodního směru
Praxi na obdobné pozici výhodou, ale rádi zaučíme šikovného juniora
Výborné organizační schopnosti, samostatnost a pečlivost
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Znalost práce s MS Office (Excel, Word)
Znalost angličtiny/němčiny výhodou
Co nabízíme
Stabilní pracovní prostředí v přátelském kolektivu
Podporu v oblasti rozvoje a zdokonalení
Odpovídající finanční ohodnocení a motivační bonusy
Mobilní telefon
Stravenkový paušál, sick days, firemní akce, finanční ocenění k datu výročí nástupu do pracovního poměru, narozeninové dárky k narozeninám a další firemní benefity
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.