Městská společnost Výstaviště Praha, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici členky nebo člena představenstva společnosti. Společnost Výstaviště Praha, a.s., je správcem a nájemcem multifunkčních areálů Výstaviště Praha a Holešovická tržnice. Člen nebo členka představenstva bude odpovídat za spoluřízení celé Společnosti, strategii a dosahování stanovených cílů. Mimo jiné bude zodpovědný*á za hospodářský výsledek Společnosti.
Zodpovědnost a náplň práce:
rozhodování ve věcech předmětu podnikání Společnosti,
realizace podnikatelské strategie Společnosti,
řízení Společnosti dle schválených finančních a investičních plánů,
koordinace při vytváření obchodního, finančního a investičního plánu,
dohled nad klíčovými procesy ve Společnosti,
navrhování podnětů na zlepšení fungování Společnosti,
vykonávání činnosti ve smyslu zákona o obchodních korporacích a souvisejících předpisů,
reprezentace Společnosti na jednáních se statutárními orgány, obchodními partnery a dalšími subjekty,
prohlubování spolupráce s odbory Magistrátu hlavního města Prahy a městskými částmi,
implementace požadavků ze strany hlavního akcionáře - Magistrátu hlavního města Prahy,
rozvoj firemní kultury.
Kvalifikační předpoklady:
vzdělání obchodního, ekonomického, či kulturního směru,
min. 5 let praxe na obdobné pozici, či na pozici ve vrcholovém managementu,
zkušenosti s obchodním řízením společnosti,
vynikající manažerské znalosti,
vynikající analytické a organizační schopnosti,
dobrá znalost anglického jazyka,
bezúhonnost a splnění požadavků pro výkon funkce podle zákona o obchodních korporacích,
znalost problematiky veřejného sektoru, prostředí samosprávy či městské firmy výhodou,
praxe v oblasti investic a veřejných zakázek výhodou.
Nabízíme:
prestižní a odpovědnou manažerskou pozici s možností ovlivnit rozvoj dvou významných městských areálů,
finanční ohodnocení: fixní měsíční odměna za výkon funkce 160 000 Kč měsíčně + výkonová složka vázaná na splnění KPI (klíčových ukazatelů výkonnosti stanovených dozorčí radou),
příspěvek na neodkladnou zdravotní péči či preventivního programu pro zdravý životní styl,
příspěvek na další manažerské vzdělávání a prohlubování kvalifikace,
služební automobil a další benefity.
Pravidla pro podávání přihlášek do výběrového řízení:
strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce,
motivační dopis,
výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky,
doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
přihlášky lze podávat do 20.10.2025,
kandidáti podanou přihláškou projevují vůli být zvoleni do funkce, budou-li dozorčí radou vybráni,
odesláním přihlášky berou uchazeči na vědomí, že v souvislosti s výběrovým řízením bude nakládáno s jejich osobními údaji. Poskytnuté údaje může Společnost předávat členům dozorčí rady, či výběrové komise. Osobní údaje bude Společnost zpracovávat po dobu trvání výběrového řízení a nezbytnou dobu po ukončení výběrového řízení. Poté budou všechny dokumenty odmítnutých kandidátů zlikvidovány.
Výběrovou komisi budou tvořit členové dozorčí rady Společnosti a případně radní Hlavního města Prahy Adam Zábranský jako host. Vybraného kandidáta či kandidátku volí dle stanov Společnosti dozorčí rada.
Rozhodnutí o výběru konečného kandidáta*ky a jmenování za člena*ku představenstva Společnosti dozorčí radou se předpokládá dne 30.11.2025 a vznik funkce k 1.12.2025.
Pošlete odpověď na pozici ČLENKA NEBO ČLEN PŘEDSTAVENSTVA společnosti
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Výstaviště Praha, a.s., IČO: 25649329, Výstaviště 67, Praha, Bubeneč, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.