pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, referent, facility manager, administrativa, stavebnictví a reality, zákaznický servis
Co říká CONTEXT CONSULT s.r.o. o pozici
Správa nemovitostí CONTEXT CONSULT s.r.o. s 15-tiletou tradicí, hledá spolehlivého, samostatného a organizačně schopnou Technického referenta/ku správy SVJ, náplní práce bude zejména:
Co Vás u nás čeká:
Budete v kontaktu s našimi stávajícími klienty a pomáhat jim řešit každodenní záležitosti.
Zajistíte pravidelné kontroly a plánovanou údržbu nemovitostí
Plánování a realizace pravidelných revizí objektu
Naplánujete a zkoordinujete technické opravy.
Budete objednávat a kontrolovat provedené práce a faktury.
Připravíte podklady pro schůze vlastníků a povedete potřebnou dokumentaci.
Dohled nad kvalitou služeb bude ve vašich rukou.
Jak si vás představujeme::
• Máte středoškolské vzdělání, ideálně technického směru. • Už jste pracoval/a ve správě nemovitostí nebo na obdobné pozici. • Umíte si poradit s běžnými technickými otázkami kolem budov. • Spolehlivost, samostatnost a komunikace jsou vaše silné stránky. • Práce na PC pro vás není překážkou. • A hlavně – chcete se dál učit novým věcem.
Co vám nabízíme:
Samostatnou a smysluplnou práci ve stabilní firmě.
Přátelský tým, který si pomáhá.
Notebook a mobilní telefon i pro soukromé použití.
Možnost pružné pracovní doby.
Nástup možný dle dohody. Pokud máte chuť pracovat s lidmi a přitom se starat o to, aby nemovitosti byly v perfektním stavu, dejte nám o sobě vědět.
Pošlete odpověď na pozici Technický referent správy nemovitostí
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost CONTEXT CONSULT s.r.o., IČO: 28388852, Bobkova 747/32, Praha, Černý Most, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.