Co vás čeká:
Jsme mezinárodní společnost zabývající se prodejem komponentů pro garážová vrata - velkoobchod. Hledáme do našeho týmu nového zaměstnance na pozici Customer Support s nástupem ihned.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- AJ na komunikativní úrovni – telefonáty, e-maily, osobní kontakt
- Znalost běžných kancelářských programů – MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint, případně některý z informačních systémů výhodou
- Komunikativní člověk – komunikace se zákazníky, mezinárodními pobočkami, kolegy
- Aktivní člověk
- Týmový hráč
- Schopnost nést zodpovědnost za svěřené úkoly
- Schopnost organizace práce
- Spolehlivost
Výhodou bude:
Výhodou je předchozí zkušenost na pozici zákaznická podpora.
Náplň práce:
- Obecně podpora svěřených zákazníků ve spolupráci se Sales Managerem
- Příjem a zadávání objednávek do systému – nákupních, prodejních, výrobních
- Komunikace se zákazníky – objednávky, logistika, a další
- Logistika – koordinace objednávek na skladě, jejich dodání, objednávání přepravy
- Občasné návštěvy svěřených zákazníků společně se SM
- Pravidelná komunikace se SM a vedením pobočky
- Kontrola splatností
- Administrace reklamací
- Zadávání nových zákazníků do systému
- Další administrativní procesy
Nabízíme:
- Práce v malém a flexibilním kolektivu
- Příjemné pracovní prostředí a zázemí
- Vlastní kancelář
- Možnost částečného HO
- Platové ohodnocení – 35.000
- Stravenkový paušál
- Služební telefon s voláním zdarma vč. datových služeb
- Multisport karta plně hrazená zaměstnavatelem
- 25 dnů dovolené + navýšení po 3 letech
- Narozeninový bonus
- Pitný režim
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.