-
-
Firma:
Košík.cz s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
dispečer, technik, databázový administrátor, pracovník help desku, správce serveru, doprava a zásobování, informatika, technika, elektrotechnika a energetika
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.🛒
Jedním z důvodů našeho úspěchu je skvělá práce Last Mile týmu – a právě do něj hledáme kolegu či kolegyni na pozici SMC Specialist, který/která bude hrát klíčovou roli v monitoringu a analýze obchodních metrik napříč lokalitami Košíku. Společně budeme dohlížet na dostupnost našich služeb a produktů, plánovat poptávku podle prodejních dat a situace na trhu a zajišťovat efektivní tok informací mezi jednotlivými zeměmi.💜
Co tě u nás na pozici SMC Specialist čeká?
- Monitorování klíčových obchodních metrik ve všech lokalitách Košíku.
- Provádění kontrol dostupnosti služeb a produktů, které nabízíme.
- Práce v ticketovacím systému (JIRA) a dohled nad řešením jednotlivých požadavků.
- Demand planning na základě prodejních dat a situace na trhu.
- Komunikace a sdílení informací napříč organizací a jejími zeměmi a to e-mailem, v Teams nebo po telefonu.
- 1x - 2x v měsíci práce o víkendu.
Co u tebe hledáme?
- Dokončené středoškolské vzdělání.
- Angličtinu na komunikativní úrovni – budeš spolupracovat s našimi kolegy z jiných zemí.
- Zodpovědnost, proaktivnost a schopnost dotáhnout věci do konce.
- Uživatelská znalost MS Excel.
- Zkušenost v podpůrné pozici například jako koordinátor, operátor helpdesku nebo specialista zákaznického servisu výhodou.
- Znalost nástrojů JIRA, Confluence a monitorovacích nebo upozorňovacích nástrojů (Tableau, Power BI) výhodou.
Nabízíme:
- Nástup možný ihned.
- Variabilní složku mzdy vyplácenou kvartálně.
- Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
- 5 týdnů dovolené.
- MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
- Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
- VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
- Příspěvek na výuku cizích jazyků.
- Odměna za odpracované roky.
- Firemní akce a teambuildingy.
- Zvýhodněné tarify od T-Mobile.
- Denně čerstvé ovoce a příležitostné ochutnávky našich produktů.
- Moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická.
Chceš se podílet na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!