Co vás čeká:
Zakládání prodejních objednávek do SAP
Aktualizace Salda zákazníků v Abře (download z SAPu)
Zadávání objednávek přes E-Proc
SAP:
Naskladnění
Výroba
Fakturace (včetně proformafaktur)
Nastavení výrobních nákladů
Kontrola dodavatelských faktur
Spolupráce na měsíční uzávěrce
Práce s Aplikacemi: ABRA, Bitumen Invoicing, Bitumen VA, PO Linker, Proforma Downloader, Doc OnLine, My E-proc
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Vyšší odborné vzdělání (VŠ výhodou, ale není podmínkou)
MS Office 365, zejména Excel – po diskuzi stačí standardní znalost
Komunikativní (se zákazníky v CZ,SK), Teamový hráč.
Schopnost nastavit priority v deadline období pro dokončení úkolů.
Kombinace samostatné práce (ta převládá) a týmové spolupráce.
Logické myšlení - práce se někdy jeví, jako tupé přepisování dat, ale je potřeba u toho ohlídat dost věcí kolem.
Smysl pro detail - puntičkář by tu trpěl, ale detektivní schopnosti jsou někdy potřeba 😃
Flexibilita a odolnost vůči nakupení úkolů v deadlinu.
ČJ plynně
AJ – středně pokročilá znalost (mírně asi umíme akceptovat pro začátek…),
půjde o komunikaci s dodavateli (zejména mail/ občas telefon)
Výhodou bude, pokud budete umět:
Zkušenosti v backoffice, fakturace, inventura atd. výhodou
Obecně zájem o práci s novými aplikacemi, systémy, vůle se učit.
Abra, SAP, Myeproc, Docusign, interní aplikace pro práci se SAP, Bitumen Online.
Práce je na zkrácený úvazek 6hod/denně a smlouva na dobu určitou na 2 roky.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.