Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, specialista pohledávek, specialista splátkového prodeje, administrativa, finance a ekonomika
Co říká EOS KSI Česká republika, s.r.o. o pozici
Máš zájem pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti? Jsi komunikativní a rád/a se učíš nové věci?
Staň se členem přátelského a dynamického týmu působícího v oblasti inkasa a managementu pohledávek.
Nabízíme Ti zajímavou práci, během které získáš velké množství odborných znalostí z vícero oblastí.
Zdokonalíš si komunikační dovednosti, naučíš se argumentovat a zvládat konfliktní situace. Tyto dovednosti pro Tebe budou užitečné nejen v práci, ale dokážeš je využít i v běžném životě.
Hledáme člověka se schopností, ochotou a nadšením učit se novým věcem. Nabízíme komplexní vstupní zaškolení a další pravidelné vzdělávání.
Pozice je proto vhodná i pro absolventy bez předchozích zkušeností v oboru inkasa pohledávek.
U nás Tě naučíme komunikovat s dlužníkem a hledat nejlepší řešení pro úhradu jeho závazku, akceptovatelné pro všechny zúčastněné strany. Získej jistotu dlouhodobého zaměstnání v jedné z předních společností v oboru vymáhání pohledávek.
Co u nás získáš?
práci na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou
místo v malém týmu, týmové i celofiremní aktivity (teambuildingy)
pružnou pracovní dobu s možností pravidelné práce z domova
měsíční odměňování formou bonusového systému
5 týdnů dovolené
3 Sick days / rok
roční příspěvek na dopravu / příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování
příspěvek na jazykový kurz
občerstvení na pracovišti
nástup ihned
Tvojí náplní práce bude:
písemný kontakt s dlužníky - nejedná se o vymáhání po telefonu
písemná komunikace s věřiteli a třetími osobami
zpracování návrhů řešení k vyrovnání závazků dlužníka
sjednávání dohod na úhradách
práce s interním systémem pro správu pohledávek
Co požadujeme za dovednosti:
dobré komunikační a argumentační dovednosti
písemný projev na úrovni a dobrou slovní zásobu
uživatelskou znalost MS Office
vstřícný a empatický přístup v písemném i osobním kontaktu
samostatnost
ukončené SŠ vzdělání
Pošlete odpověď na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE INKASNÍHO ODDĚLENÍ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost EOS KSI Česká republika, s.r.o., IČO: 25117483, Novodvorská 994/138, Praha, Braník, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.